Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Welke Gps (navigatie) gebruiken jullie en wat is daar goed aan, vermeld ook de aankoop prijs en wat je er allemaal mee kan doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben en blijf voorstander van TomTom.
Kheb al meerdere merken gehad en gebruikt...

Tomtom blijft voor mij de meest gebruiksvriendelijke.

PS.
Voor de Tomtom gebruikers.
Indien gewenst kan ik jullie verhelpen aan tal van extra stemmen en de link voor de gratis te downloaden flitspalen (worden eveneens dagelijks ge-update).

GRTZ en hopend je wa verder te kunnen hebben geholpen.
 
www.flitspaal.nl - Nieuws, feiten en meer over flitspalen, plus informatie over TomTom, POI, Garmin, Destinator, Medion Navigator en meer. Alles over flitspalen in uw auto-navigatie

registreer je gratis en ZONDER vuiligheid terug te krijgen via mails etc ;o)
Je krijgt bijna dagelijks een update van de veranderde, nieuwe of gewiste flitspalen in België Nederland.
Je kan eveneens zelf nieuwe flitspalen aangeven.
Het duurt max 2 dagen tegen dat de te downloaden file is aangepast met jou nieuw aangegeven palen
 
ik gebuik een garmin europa ,zet je zelfs af voor het huisnummer ,een probleem ,hij is nogal duur in aankoop zo 400€
 
Mio H610 is hier al voor rond de 200,- te koop.... ik gebruik TomTom, zit in mijn telefoon (6670) al 3 jaar en brengt me ook tot huis nummer! bevalt beter dan Route66 die erbij geleverd werd!!
 
Hier in Bulgarije zijn TOM TOM gps apparaten moeilijk te vinden, of misschien in Sofia.
Aangezien ik regelmatig naar kleine dorpen ga heb ik een Garmin W250 / WBG ( geintergreerde kaart voor BG. Prijs 479 bgl of 245 €.

Goed toestel kan updaten via internet.

Binnenkort kom ik naar Belgie en graag had ik de extra flitspalen erin gezet.

Mooi weer hier aan de Zwarte zee Varna
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan