Status
Niet open voor verdere reacties.
Na enkele jaren heeft mijn gps Garmin Nüvi het opgegeven: het aanraakscherm reageert niet meer. Iemand met goede raad welke ik zou kopen? Het is voor in de auto om ietske verder te rijden dan rond de kerktoren, wel geen verre reizen.
 
hoeveel wil je er aan spenderen ...
immers noem je al direct de grotere merken op ...de sim mio spirit 486 heb je al voor 109€ zie maar ...
 
Hi Qtex,

Bedankt voor je antwoord. De grotere merken? Het zijn de enigste die ik ken. Ik had een bedrag van iets van een 100€ in mijn gedachten. De Tomtom XL Classic 22m is bij Carrefour te koop voor 99€ met een levenslange update van de kaarten. Klinkt heel mooi maar (volgens mij) weinig zinvol. Mijn Garmin heb ik iets van een 5 jaar gehad en nooit geüpdate. Voor ik een GPS had gebruikte ik papieren landkaarten en die werden ook niet elk jaar vervangen.
 
en de Tomtom Start 25 XXL is zelfs voor 89 € te verkrijgen dacht ik gezien te hebben ....klik
 
en de Tomtom Start 25 XXL is zelfs voor 89 € te verkrijgen dacht ik gezien te hebben ....klik

Opgelet, deze heeft een kaart van West-Europa. Niet Europa. Als je maar iets verder dan de kerktoren gaat is dit uiteraard genoeg. Ben niet zeker, maar denk op deze versie dat Duitsland er niet op staat.
Ik heb een TomTom via135 en ben er heel tevreden over.
 
Het is uiteindelijk de MIO Spirit 4900LM geworden, de TomTom was niet meer voorradig en ik had dringend ene nodig. Deze Mio gps is met "Lifetime Map Update" of dit belangrijk is zal de toekomst uitwijzen, bij mijn vorige gps was dat niet voorzien maar ik heb het ook niet gemist.

Allen die gereageerd hebben bedankt voor de moeite.
Topic mag van mij gesloten worden.

Joke
 
veel plezier met je aankoop ..
zoals je vraagt zetten we er hier een slotje op ...
 
Mijn zit in auto ingebouwd myway in citroen en heel tevreden over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan