Status
Niet open voor verdere reacties.
P

paul

Gast
Een vraagje,welke gps is momenteel de beste op de markt,prijs-kwaliteit,ik heb een mio maar kan niet updaten daar ze deze reeks die ik heb (c-reeks) niet meer ondersteunen,dus ben ik op zoek naar een nieuw toestel,mensen met ervaring met gps laat maar horen dan,ik ben benieuwd wat er het beste is....


Paul
 
Laatst bewerkt:
Ik kan je daar niet verder mee helpen, heb dat niet nodige ben gsp op mijn zelf ;)
 
Ja,vroeger ik ook,maar als je de baan niet meer doet heb je al hulp nodig van een gps om er te geraken...:p
 
36 x bezien en niemand die kan helpen...iedereen verlof nu.....
 
Tom Tom XXX Live NIET aan te bevelen, de vroeger modellen waren stukken beter. Er hangen teveel abbonementen aan (flitspalen, live verkeers info, ...). Tom Tome Home heeft problemen met WIN7!!!
Garmin biedt beter service aan?

Of een Aldi produkt is het beste misschien!
 
tom tom ben ik niet zo voor,ken veel mensen die er van klagen,en aldi.......;!
 
Ik heb een HTC Wilfire android smartphone ( Google - besturingssysteem ) en daar is ook GPS op via Google Maps .
Maar hier heb je wel data-verkeer bij nodig ( lees een mobiel internet prepaid zoals bij MobileVikings of een abo ) , deze werkt wel goed hoor
 
ziet er degelijk toestel uit,maar gaan ze ook updates stoppen na een aantal jaar??
 
ziet er degelijk toestel uit,maar gaan ze ook updates stoppen na een aantal jaar??

Natuurlijk, bij gps is dat zo, bij microsoft ook, straks stopt het voor XP, de commercie moet blijven draaien he.
Ofwel koop je een toestel dat net na de garantie defect raakt, ofwel hebben ze je op support liggen, maar geld voor alles.
We leven nu eenmaal in een wegwerp- en consumptiemaatschappij.
 
tja,daar heb je wel een punt,ik laat hier wel weten wat het geworden is...
 
Nee want het zijn steeds de recentste kaarten van google maps en daarvoor heb je steeds die data verbinding nodig .
ik ben bij Mobile Vikings en daar heb ik een prepaid-gsmkaart van 15€ en daar zijn eveneens 1GB mobiel internet en 1000 smsjes gratis verder heb je natuurlijk ook 15€ om op te bellen .
Je moet maar eens op de onderstaande banner klikken voor meer info .
Een aanrader volgens mij
 
moet je normaal bijbetalen voor een nieuwe update van kaarten of is dit gratis,als dat nog bestaat gratis.....
 
Sorry, ben pas thuis gekomen voor een dagje. Ik heb een MIO 168 (model van Aldi geweest) en heb daar TomTom op draaien. Heb er reeds een paar geprobeerd en ik verzeker U, TomTom, daar ben ik heel tevreden over. Heb West en centraal Europa er op lopen. Flitspalen en zo. Deze heeft me nog nooit in de steek gelaten. Ook heel vlot en makkelijk in gebruik. Heb reeds jaren de hulp van GPS. Ben begonnen met laptop in de wagen. Sinds TomTom, een ware verademing. Volgens mij veel beter dan de rest.
 
[moet je normaal bijbetalen voor een nieuwe update van kaarten of is dit gratis,als dat nog bestaat gratis...../QUOTE]
Normaal als er een update beschikbaar is binnen het jaar is deze normaal gratis. Het kan zijn dat uw nieuw toestel op het ogenblik van produktie niet over de nieuwste kaarten beschikte, dan is deze update gratis. Bij de meeste merken moet je normaal ieder jaar betalen voor nieuwe kaarten, voor zover ik weet.
Het is niet altijd noodzakelijk om over de nieuwste kaarten te beschikken. Soms is de aanpassing zeer minimaal, een paar nieuwe straten. Dus als je niet dagelijks alle hoeken van het land-europa door kruist kan je om de 2 a 3 jaar uw kaarten updaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan