Grabit inlogproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
®

®DaddyCool

Gast
Deze morgen een mailtje gehad van Ivan met de juiste info, maar die was al zo ingevuld bij Powernews

Ik krijg ook steeds te lezen dat ik me moet aanmelden bij Grabit : Shemes.com Usenet services :: Sign up

Ik weet echt niet wat ik kan fout doen daarmee een printscreentje hieronder.
Ik heb nochtans heel goed de tutorials gevolgd hier op de site.

picture.php
 
Kijk uw password eens na. Dit klopt niet. Er staat een asterix te weinig. Of anders wilt u downloaden met de oudere versie. Die heeft (had) er maar 7.
Maar die werkt niet meer, enkel de versie met de 10 connecties kunt u gebruiken.
 
Voor zover al opgelost

Voor zover al opgelost

Nu heb ik met de juiste instructies via PM van Ghost alles al kunnen goedzetten en idd. nu werkt dit toch al.
Nu nog de kunst om een beetje mijne weg te vinden hé, is de eerste keer dat ik dat ga doen , zodus ....:vraagteken:
 
Ik heb een handleiding gemaakt welke je vanavond hier op de site kunt vinden in een pdf document. (het is een samenvatting van enkele posts hier op het forum, wat eigen werk, opzoeking en afbeeldingen) Het grootste deel vind je hier al op mijn website.
 
Helaba, mijn eerste filmpje is binnen !

Helaba, mijn eerste filmpje is binnen !

Dankzij de mooie info op de website van Monne kwam dat hier na wat denk en prutswerk dik voor mekaar.
Als proefje rap eens een Divx'je gedownload en perfect hé.

Thx voor deze mooie uitleg hoor :yahoo:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan