Status
Niet open voor verdere reacties.
Hai ik heb een vraag over grabit,
Alles werkte weer, maar nu weer niet meer zal het even uitleggen.
Ik heb windows 7 en heb een abonnement bij Hitnews, en download via NZB dan naar grabit.
Als alles goed werkt en grabit is klaar hoor je bvb dit te zien als ik een film op dvd gaat zetten
( de map van de film die ik wil hebben en dan naar video TS of als dat er is het iso bestand als die er is ), maar wat heb ik nu en dit overkomt mij nu een 2e keer als de film klaar is ik ga weer naar de film die ik wil hebben om te branden, dan zie ik in die filmmap alleen maar een aantal bestanden van windows media center en een aantal bestanden van grabit , dus geen iso bestand of video TS, heb alles al geprobeerd denk ik, misschien kan iemand hiermee helpen mss een beetje in jip en janneke taal (lachen) want dit is niet mijn sterke punt helaas.

Ps overigens brand ik met CDburnerxp omdat dit voor mij het makkelijkste is andere zijn te ingewikkeld heb Nero gehad maar weer verwijderd want zag door de bomen het bos niet meer.
 
hai dank jullie voor jullie reactie tot zover, even over de grote carlo dat is niet het probleem en weet ook hoe dat werkt, en Tuts ik doe dat via just4fun en ftn2day maar kan je wel een klain bestand geven dat niet werkt dit is zijn

NZB betanden

youtube_downloader_hd_setup1.9

en deze

Winavi.v10.Nzbcube.EH05.


dit zijn wat voorbeelden, ben op mijn werk, en doe het via mijn telefoon dus kan helaas niet meer reageren, morgen pas sorry
 
hai dank jullie voor jullie reactie tot zover, even over de grote carlo dat is niet het probleem en weet ook hoe dat werkt, en Tuts ik doe dat via just4fun en ftn2day maar kan je wel een klain bestand geven dat niet werkt dit is zijn

NZB betanden

youtube_downloader_hd_setup1.9

en deze

Winavi.v10.Nzbcube.EH05.


dit zijn wat voorbeelden, ben op mijn werk, en doe het via mijn telefoon dus kan helaas niet meer reageren, morgen pas sorry

Deze nzb bestanden is software en geen film hoor.
 
Tuts ik doe dat via just4fun en ftn2day maar kan je wel een klain bestand geven dat niet werkt dit is zijn

NZB betanden

youtube_downloader_hd_setup1.9

en deze

Winavi.v10.Nzbcube.EH05.


dit zijn wat voorbeelden, ben op mijn werk, en doe het via mijn telefoon dus kan helaas niet meer reageren, morgen pas sorry

Wat bedoel je met "niet werken"?
Ik heb beide gedownload met "GrabIt", laten nakijken met Quickpar en ook met 7-zip, uitgepakt en er werd geen enkele foutmelding gegeven. De uitgepakte files zijn .exe bestanden. Of men deze progjes al dan niet kan installeren weet ik niet, persoonlijk heb ik deze niet nodig. Het is wel zo dat men van al hetgeen men uit de nieuwsgroepen haalt slechts weet of het werkt "nadat" men getracht heeft om het te installeren.
Persoonlijk moet ik zeggen dat het zelden gebeurt dat een programma "niet" werkt.
 
toen het goed werkte kreeg ik dit niet toen kon ik gewoon naar een map gaan als ik hem wilde branden en die map was bvd waar video TS of een iso bestand stond, tot voorkort dan want zelf met film heb ik het nu weer en dat het geen film is die ik laat zien Tuts maak dat wat uit dan :vraagteken:


youtube_downloader_hd_setup1.9 31-8-2010 13-31 NZB bestand 2kb
youtube_downloader_hd_setup1.9 31-8-2010 13.32 PAR2-bestand 1kb
youtube_downloader_hd_setup1.9 31-8-2010 13.33 RAR-bestand 2.192 kb

bij de bovenste 2 staan ervoor een wit filetje met het grabitlogo, en de onderste het logo van windows media center
 
:vraagteken:
toen het goed werkte kreeg ik dit niet toen kon ik gewoon naar een map gaan als ik hem wilde branden en die map was bvd waar video TS of een iso bestand stond, tot voorkort dan want zelf met film heb ik het nu weer en dat het geen film is die ik laat zien Tuts maak dat wat uit dan :vraagteken:


youtube_downloader_hd_setup1.9 31-8-2010 13-31 NZB bestand 2kb
youtube_downloader_hd_setup1.9 31-8-2010 13.32 PAR2-bestand 1kb
youtube_downloader_hd_setup1.9 31-8-2010 13.33 RAR-bestand 2.192 kb

bij de bovenste 2 staan ervoor een wit filetje met het grabitlogo, en de onderste het logo van windows media center

Ik heb deze ook eens binnengehaald en krijg dan wel de exe om te installeren :vraagteken:
 
toen het goed werkte kreeg ik dit niet toen kon ik gewoon naar een map gaan als ik hem wilde branden en die map was bvd waar video TS of een iso bestand stond, tot voorkort dan want zelf met film heb ik het nu weer en dat het geen film is die ik laat zien Tuts maak dat wat uit dan :vraagteken:


youtube_downloader_hd_setup1.9 31-8-2010 13-31 NZB bestand 2kb
youtube_downloader_hd_setup1.9 31-8-2010 13.32 PAR2-bestand 1kb
youtube_downloader_hd_setup1.9 31-8-2010 13.33 RAR-bestand 2.192 kb

bij de bovenste 2 staan ervoor een wit filetje met het grabitlogo, en de onderste het logo van windows media center

youtube_downloader_hd_setup1.9 31-8-2010 13-31 NZB bestand is de nzb om te downloaden langs grabit
youtube_downloader_hd_setup1.9 31-8-2010 13.32 PAR2-bestand 1kb is een herstel bestand
youtube_downloader_hd_setup1.9 31-8-2010 13.33 RAR-bestand 2.192 kb is de software om filmkes te downloaden van youtube
 
toen het goed werkte kreeg ik dit niet toen kon ik gewoon naar een map gaan als ik hem wilde branden en die map was bvd waar video TS of een iso bestand stond, tot voorkort dan want zelf met film heb ik het nu weer en dat het geen film is die ik laat zien Tuts maak dat wat uit dan :vraagteken:


youtube_downloader_hd_setup1.9 31-8-2010 13-31 NZB bestand 2kb
youtube_downloader_hd_setup1.9 31-8-2010 13.32 PAR2-bestand 1kb
youtube_downloader_hd_setup1.9 31-8-2010 13.33 RAR-bestand 2.192 kb

bij de bovenste 2 staan ervoor een wit filetje met het grabitlogo, en de onderste het logo van windows media center

Installeer eens "Quickpar", dit progje dient om rar-bestanden te herstellen.
Dat het NZB-bestand het logo heeft van GrabIt is normaal.
Het PAR2 bestand moet het logo van Quickpar hebben.
Dat gebeurt na het installeren van het hierboven genoemde progje.
Het rar-bestand moet het logo van Winrar of Winzip hebben.
Dat dit bij u niet zo is, komt waarschijnlijk omdat u geen van beide progjes bezit.
Remedie: Winrar of Winzip installeren.
 
hai mensen, bedank voor jullie reactie's weer, vreemd maar heb grabit opnieuw erop gezet dit had ik namenlijk eerder ook gedaan, en nu werkt het weer goed, dit is nu de 2e keer dat mij dit gebeurt is grrr wachten maar tot het weer fout gaat he, hoop het niet natuurlijk, maar wil jullie wel bedanken, want aan een aantal dingen had ik wel wat, en wat van geleerd ook niet onbelangrijk natuurlijk, nogmaals bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan