Status
Niet open voor verdere reacties.
Hello,ik heb een probleem in mijn windows 7 ultimate {RTM} gevonden na een paar dagen geinstalleerd toen alles zat geweldige aan te draaien en dat betreft de grafisch component {denk ik} toen ik speel af dvd krijg ik een melding {interne fout,kan grafic niet maken}vroeger speeld dvd heel goed maar nu is anders maar als ik speel videobestanden krijg ik dat melding niet en spelt goed af heb de audio en video codecs en de nvidia driver voor 7 goed geinstalleerd en niks kan niet vinden waar de probleem zit maar bij vista draait alles geweldig.
weet iemand toevallig wat dit kan zijn? {als ik spel dvd bij 7 via wmp gebeurt niks via nero en roxio player gebeurt dat wel}.
Bedankt,groetjes.[OPLOSSING]
Heb nero eruit gehaald en weer terug geinstalleerd en klaar.
Die process van wmp12 verwijderen en wmp11 instaleren lukt wel maar met veel problemen bij zoals geluid hoor je niet toen je dvd en video bestanden afspelt maar music wel, zo heb ik de sistem terug gezet als normal met wmp12.
Dank je wel voor je hulp

[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het lijkt een probleem met wmp te zijn, kan je die deinstalleren en wmp 11 eens downloaden en opnieuw installeren?
Bij vista zit die ingebakken, kan niet gewist worden, windows 7 zou deinstallatie moeten kunnen naar het schijnt.
Ga anders eens kijken bij configuratiescherm/standaardprogramma of daar wmp standaard is ingesteld voor dat type dvd.
Ik heb de ruimte niet om win 7 te installeren momenteel, het is een gok.
 
Heb nero eruit gehaald en weer terug geinstalleerd en klaar.
Die process van wmp12 verwijderen en wmp11 instaleren lukt wel maar met veel problemen bij zoals geluid hoor je niet toen je dvd en video bestanden afspelt maar music wel, zo heb ik de sistem terug gezet als normal met wmp12.
Dank je wel voor je hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan