Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,ik heb nodig mijn grafisch kaart bios te updaten want is al 3 jaar oud,ben al geweest bij NVIDIA en ASUS en ze hebben het niet mijn kaart is een NVIDIA GEFORCE{Asus en 7500 Le},toen ik mijn pc heb gekocht is die zonder cd's bijgeleverd dus,mijn vraag is:ken iemand toevallig waar ik dit bios kan vinden?dit is echt dringend want ik wil de bios flashen.
Dank u allemaal.
Groetjes
 
OK,eerst wil ik je bedanken voor die dowload maar,toen ik dit download, gaat die direct naar mijn programma POWERISO,ik opent die en die zegt zo{dit bestand format is onwaardbaar of niet gesteund}wat zal dit zijn?of wat moet ik doen?
Dank je
Groetjes

Je kan dit met alcohol 120% en met nero openen en dan gewoon branden(image) ofwel kun je de image laden in uw virtueele schijf van alcohol
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je een floppydrive ? Zet dit Bin bestand dan op een floppy en boot met deze flop.

Misschien heb je aan dit webadres iets ? http://www.startdownloaden.nl/blogs/44/BIOS-flashen.html
Even goed doorlezen.

Wees wel altijd erg voorzichtig met een BIOS Flash, als het fout gaat kan je deze onherstelbaar beschadigen.

Hallo Pluis!! mijn probleem is dat ik geen floppydrive in mijn pc heb,in het webadress vond ik niks,maar bedankt voor de hulp,ik denk dat ik ga opgeven met dit hele gedoe,wat betreft de bios flashen,heb ik al gedaan met moederboard bios ook en ik heb alles bij oom die grafischkaart te flashen behalve die bestand.
Alvast Bedankt
Groetjes.
 
Is het al gelukt de flashtool te gebruiken?

Heb alles klaar voor de flash te doen behalve de .BIN bestand,want die is corrupt,heb al een bootable pendrive gedaan met de flashutility erin,maar de bestand voor Nvidia Geforce{ASUS EN 7500 LE} van TECHPOWERUP video bios collection is corrupt lukt niet,al geprobeerd de bestand via notpad met allen gegevens naar de zelfd map van de bios bestand met .CUE en .BIN te openen met ULTRAISO en dan monteren en lukt niet,weet niet wat meer kan ik doen.
Groetjes
 
Tot nu toe niks van gevonden,maar de kaart draait goed voorlopig,mischien later zal ik 'n andere kopen en deze vervangen want is te moeilijke dit bios te vinden deze is al bijna 3 jaar oud maar zit nog in vorm.
Bedankt voor je reactie.
Mr.Blue
 
Tot nu toe niks van gevonden,maar de kaart draait goed voorlopig,mischien later zal ik 'n andere kopen en deze vervangen want is te moeilijke dit bios te vinden deze is al bijna 3 jaar oud maar zit nog in vorm.
Bedankt voor je reactie.
Mr.Blue


Dan gaan we deze sluiten als opgelost, heb je weer problemen dan kan je altijd een nieuwe topic starten bijdeze :duimop:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan