F filiep Steunend lid Vip Lid 11 aug 2010 #1 de tijdschriften zijn clickx 4a 5jaar netwerk 5jaar computermagazine 1jaar gunk 2jaar ect....................... anders gaan ze allemaal naar het containerpark(wegens plaatsgebrek):ahhhhh:;! (zelf op te halen) heb je interesse pm me Laatst bewerkt: 11 aug 2010
de tijdschriften zijn clickx 4a 5jaar netwerk 5jaar computermagazine 1jaar gunk 2jaar ect....................... anders gaan ze allemaal naar het containerpark(wegens plaatsgebrek):ahhhhh:;! (zelf op te halen) heb je interesse pm me
dendanny Steunend lid Vip Lid 11 aug 2010 #2 . . De CD en DVD's die bij die tijdschriften gratis bij zitten die wil ik wel komen halen (lachen)(lachen)(lachen)
. . De CD en DVD's die bij die tijdschriften gratis bij zitten die wil ik wel komen halen (lachen)(lachen)(lachen)
dendanny Steunend lid Vip Lid 11 aug 2010 #4 spijtig is dat ik kon ze misschien in mijnen hof hangen om de vogeltjes weg te houden of zo iets :duimop: of misschien wel oorbellen van maken voor mijn schoonmoeder tis zondag toch moederdag (lachen)
spijtig is dat ik kon ze misschien in mijnen hof hangen om de vogeltjes weg te houden of zo iets :duimop: of misschien wel oorbellen van maken voor mijn schoonmoeder tis zondag toch moederdag (lachen)
F filiep Steunend lid Vip Lid 11 aug 2010 #5 tijdschriften zijn al weg, ik heb het aan een school gegeven en die waren zeer blij dit mag gesloten worden grz Laatst bewerkt: 11 aug 2010
tijdschriften zijn al weg, ik heb het aan een school gegeven en die waren zeer blij dit mag gesloten worden grz