gro(o)(t)te tekst maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Silverwing

Gast
Hoe kan ik tekst groter dan 72 punten maken in word 2007,want daar stopt het en een groter getal ingeven gaat niet.
Ik zie toch dikwijls één letter op een A4 staan dus moet het toch mogelijk zijn.
Ook in kladblok of Photoshop lukt het niet,overal is de maximum grootte 72 punten.

[OPLOSSING]Ge moet de grootte zelf intypen, bijvoorbeeld 144, 288, 576... enz, en dat werkt wel, net nog geprobeerd. [/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe kan ik tekst groter dan 72 punten maken in word 2007,want daar stopt het en een groter getal ingeven gaat niet.
Ik zie toch dikwijls één letter op een A4 staan dus moet het toch mogelijk zijn.
Ook in kladblok of Photoshop lukt het niet,overal is de maximum grootte 72 punten.

Ge moet de grootte zelf intypen, bijvoorbeeld 144, 288, 576... enz, en dat werkt wel, net nog geprobeerd.
 
Hoe kan ik tekst groter dan 72 punten maken in word 2007,want daar stopt het en een groter getal ingeven gaat niet.
Ik zie toch dikwijls één letter op een A4 staan dus moet het toch mogelijk zijn.
Ook in kladblok of Photoshop lukt het niet,overal is de maximum grootte 72 punten.

Dat kan je wel hoor, zoals JW aangeeft. En laurek haalt daar ook iets tof aan: zeker eens spelen met de wordart die er in Word zit. leuk voor logo's, affiches etc..
 
Ik denk dat Laurek hier bedoelt dat je de image (wat zo'n wordartje uiteindelijk is) kan stretchen in beide richtingen. En wat betreft de exacte grootte kan je hierdoor dus niet alleen verder gaan dan 96Pt maar ook in cm kiezen hoe groot de echte maten zijn ;)

attachment.php
 
Ik denk dat Laurek hier bedoelt dat je de image (wat zo'n wordartje uiteindelijk is) kan stretchen in beide richtingen. En wat betreft de exacte grootte kan je hierdoor dus niet alleen verder gaan dan 96Pt maar ook in cm kiezen hoe groot de echte maten zijn ;)

attachment.php

Dat is toch wat ik bedoel. Als je op die "image" klikt om deze te selecteren krijg je op de rand 8 kleine vierkantjes (gripjes of handvatjes). Daarmee kun je het image groter of kleiner, breder of smaller maken.
Als je daar mee sleept zie je de afmetingen in de werkbalk "grootte" ook veranderen, net hetzelfde als zou je op de pijltjes bij grootte klikken.
 
Bedankt allemaal,had het voor het plaatsen van mijn vraag geprobeerd met het getal te veranderen maar lukte niet,doe het nu terug en het lukt wel,mss toch iets fout gedaan gisteren:Merci:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan