Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mmm1963

Gast
ik wou PC Wizard 2009 1.90 downloaden.maar tot mijn schrik toen ik het wou instaleeren
kwam er een waarschuwing van mijn viruscan de was een hacktool aangetrofen.zelfs mijn pc liep vast.moest een herstard doen.is u bekend dat er in pc Wizard 2009 1.90 een hacktool aanwezig is.en is u bekend wat zo tool kan aanrichten.mvg mmm1963:shame::shame::shame:
 
ik wou PC Wizard 2009 1.90 downloaden.maar tot mijn schrik toen ik het wou instaleeren
kwam er een waarschuwing van mijn viruscan de was een hacktool aangetrofen.zelfs mijn pc liep vast.moest een herstard doen.is u bekend dat er in pc Wizard 2009 1.90 een hacktool aanwezig is.en is u bekend wat zo tool kan aanrichten.mvg mmm1963:shame::shame::shame:


Zo snel mogelijk PC Wizard 2009 delete en goed kijken of alles er af is , dan
hijackthis/HJTInstall.exe even donloaden instal geven en een logje plaatsen.
Maar wel even goed alles verwijderen van het programma
 
hacktool pc wizard 2009

hacktool pc wizard 2009

:vraagteken::vraagteken::vraagteken:nu heb ik pc wizard 2009 van een andere site gedownload.prezies het zelfde als je het wil instaaleren vlieg mijn viruscan op hol en geef aan een hacktool gevonden te hebben.
als je het programa download is er niks aan de hand .ook als je het chek met je virus vind die niks.maar als je het wil instaleeren . dan komt het probleem.naar mijn menning is pc wizard 2009 gehackt
 
Ik weet niet wat er aan de hand is maar deze is verwijderd tot nader order, ik wil geen risio nemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er is niets aan de hand met pc wizard 2009, je virus scanner geeft melding maar andere virus scanners niet.
Dat is bij vele een probleem maar daar moet je uw niets van aantrekken.
Is enkel een woord in script dat hack ziet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan