Hallo allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Vooraleer wil ik iedereen hier begroeten en prettige feestdagen toewensen

Via een kennis van Ivan , Paul Roos hier terechtgekomen

Ben woonachtig te Welle(Denderleeuw) en mischien kom ik hier wel streekgenoten tegen

Graag had ik mijn kennis inzake pc's wat bijgeschaafd , zelf breng ik toch wel wat uren door per dag aan de pc maar dat is meer inzake gebruik ervan en de kennis naar de werking van soft en hardware is eerder beperkt

Ik vind het dan ook zeer prachtig dat mensen die grote kennis van deze materie hebben hun kennis met minder pc begaafden willen delen

Vriendelijke groeten

pascal Waltenier
 
Welkom!!

Het eerste dat je kan doen om je kennis aan te scherpen is hier héél veel lezen :p

en voor de rest helpen we elkaar allemaal voort hé.
 
welkom op pctuts

Seg filip , gezien jij niet ver van me woont , zou jij dit hier komen willen oplossen , we wonen ne km of 6 van elkaar

Zal je ervoor betalen , wil ervanaf

Er belde een kennis zen vrouw me nog op , ze hadden op die viruslink geklikt , "hij" had naar een winkel geweest en de verkoper zei hen dat hij er niets kon aan doen , die kennis klaagde al lang tegen mij dat zen laptop te traag was en heeft een nieuwe gekocht , ik kreeg natuurlijk de schuld van zen vrouw , den appel

Als ik em opbelde hierover zei ie dak moest horen zien en zwijgen , drogreden dus om zen nieuwe aankoop te rechtvaardigen

Zie je dit zitten te doen?

http://www.pctuts.be/showthread.php?33686-Mijn-Msn-verstuurt-steeds-ongevraagd-virus-links

gr

pascal
 
Laatst bewerkt:
Hee Pascal,toch de weg gevonden hier,succes met je probleem hier gaan ze je wel helpen!!
Paul :duimop:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan