Hallo Allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond Allemaal,

Hierbij zal ik mij even netjes voorstellen.
Want ik lees wel veel mee, maar ik zou graag meepraten op jullie gezellige forum.

Nou, ik ben Rik de Graaff (daarom mijn makkelijke gebruikersnaam, haha) en ben 19 1/2 jaar oud.
Ik woon tussen Arnhem en Wageningen in.
Dus die twee plaatsen zijn voor mij makkelijk te bereiken.

Ik heb een eigen webshopje, met computergadgets.
Ook studeer ik nog.
Op dit moment volg ik een opleiding tot PHP Professional, omdat ik al vanaf mijn derde levensjaar met computers om ga.
Dus ja, ik heb ook nog het DOS tijdperk meegemaakt.

Mijn passies zijn mijn 4 PC's, die ook allemaal werken en onderhouden worden.
Ik heb ze van de Pentium 3 tot mijn nieuwste PC, een Intel i5 3570K, waar ik lekker eens een spelletje op speel.

Nou komt erbij dat ik zwaar Autisme heb, en ben daar ook voor in therapie.
Ik heb o.a. heel veel moeite met sociale contacten onderhouden.
Dus dat uit zich bijvoorbeeld in het vele lezen van jullie topic's, maar dan niet weten wat te antwoorden.
Maar dat word mij allemaal geleerd, gelukkig.

Ik sluit hierbij af, omdat jullie nu al veel te lezen hebben, haha.
Nou nog een fijne avond, en ik kruip zo onder de wol.

Groeten, Rik
 
welkom Rik
we wensen je hier een fijne tijd toe ...
dat je Autisme heb , wel je leert daar mee te leven ...
iedereen heeft zo zijn eigen beperkingen ...
 
Bedankt qtex, voor je aardige bericht.
Natuurlijk leer ik er mee leven, maar het is fijn als iemand dat nog even benadrukt!
Toppie!
 
Hoi Rik,

weet je wat het leuke aan dit forum is, of misschien wel aan elk ander forum ?
Iedereen heeft wel wat en zoiets geeft helemaal niets.
We zijn gelukkig allemaal gewoon mensen. De ene heeft dit, de andere dat en de volgende weer iets anders. En iedereen hoopt met z'n kwaal oud te worden en moet daar dan ook wel z'n best voor doen. Ik waardeer het dat je er over durft te praten. veel mensen stoppen zoiets weg of verdringen het.

Belangrijk vind ik ook dat je een leuke site gevonden hebt waar je je prettig bij voelt.

Ik hoop daarom dat ik je hier nog regelmatig tegen zal komen. En zie je een topic waar jij een antwoord weet, geef deze dan ook gewoon. Dat mag hier.

Groetjes van een landgenoot, Pluis
 
Hoi Pluis,

Ja, iedereen heeft wel wat, dat klopt.
Maar het is net zoals je zegt, je kan er beter "gewoon" over praten, ook al is dat (zeer) moeilijk.
Maar ik vind het een prachtig bericht van je.

Maar ik ga mijn bed opzoeken, ben namelijk enorm moe.
We gaan morgen, met allen, weer gezellig verder.

Welterusten allemaal,

Rik
 
Welkom Rik. Je hebt hier niets te vrezen, we zijn allemaal mensen. Elk met hun eigen "gebreken", en dat zijn er dikwijls meestal meer dan het oog kan zien! :)
 
Ah, dat is nou nog eens fijn om te horen, DDragon80.
Dit soort posts zie je niet veel meer op de andere fora...

Groetjes, Rik
 
Ha Rik!

Leuk dat je ons forum bent op komen zoeken. En wat iedereen hierboven al zegt; Ieder heeft zo z'n gebreken, niks om je voor te schamen ;-)

Ik zie ook al dat je een goede avatar hebt! :)
 
Hoi Timo,

Bedankt voor je bericht.
En ja, dan werk ik wel het meeste met Win 7, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan :p
 
Rik ook van mij heel welkom. Wat kan ik hier nog meer aan toevoegen? Inderdaad, we zijn allemaal mensen met onze eigen beperkingen. De een komt er voor uit en de andere niet. Maar geloof me, iedereen heeft zowel zijn punt waar hij/zij niet de volle honderd procent onder controle heeft of zou willen beter zijn. Maar het voornaamste is dat we elkaar respecteren zoals we zijn. Wat er iets minder aan loopt, dat hebben we niet zelf gedaan. Daar kunnen we ook niets aan doen. Dus zeker evengoed welkom. En zeg maar gerust waar alles op staat hoor. Wij doen dat ook. Alle respect hoor voor de manier waar je naar voor komt.
 
Mik, heel erg bedankt voor je aardige bericht!
Ik voel me hier heel erg "begrepen", en ik merk dat ik gewoon mijzelf kan zijn.
Dat is natuurlijk wel zo belangrijk op een forum.

Nogmaals, allen bedankt voor jullie berichtjes.

Groetjes, Rik
 
Ha Rik,

Ik heb eens een kijkje op je drupal site genomen, en als ik je een tip mag geven, kun je de zoekmachine vriendelijke URLs aanzetten. Dan wordt het niet 'site.com/q?node=1' maar 'site.com/welkom'. Voor wat gedetailleerde uitleg kun je even een mailtje sturen ;)


Overigens ben ik er zeker van dat je met je kennis hier een aanwinst zult zijn! =)
 
Hoi Timo,
Even een snelle reactie, voordat ik naar bed ga.

Over welke Drupal-site heb je het?
Bedoel je Rik's Diensten ?
Of een andere?

Nou, ik ga mijn bed opzoeken en in ieder geval bedankt voor de tip,

Groetjes, Rik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan