Hallo even voorstellen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi man van 44.

Welkom op ons forum.

Even iets rechtzetten, u zegt uit het zuiden des lands , Landgraaf. Dat is dus Nederland.
Het is hier een Belgisch forum en als je dan zegt uit het zuiden des lands zou je ergens bij Kortrijk kunnen zitten o.i.d.

En hier spreekt de Nederlandse beheerder Lana.

Beetje verwarrend allemaal misschien, maar ik ben blij dat u zich heeft voorgesteld. :applaus:

Ik hoop dat u hier vindt wat u zoekt.
 
@r132546e ook jij bent dus welkom .. rare gebruikers naam heb jij !
 
Hoi man van 44.

Welkom op ons forum.

Even iets rechtzetten, u zegt uit het zuiden des lands , Landgraaf. Dat is dus Nederland.
Het is hier een Belgisch forum en als je dan zegt uit het zuiden des lands zou je ergens bij Kortrijk kunnen zitten o.i.d.

En hier spreekt de Nederlandse beheerder Lana.

Beetje verwarrend allemaal misschien, maar ik ben blij dat u zich heeft voorgesteld. :applaus:

Ik hoop dat u hier vindt wat u zoekt.

Lana , de kaart omdraaien . Kortrijk is gelegen in het noordwestelijk deel van België .
 
Lana , de kaart omdraaien . Kortrijk is gelegen in het noordwestelijk deel van België .

Dit altijd een beetje een spraak of denkverwarring natuurlijk.

Ik bekijk het altijd zo: Als ik nog zuidelijker dan Kortrijk zou gaan zit ik niet meer in Belgie maar in Lille of zoiets.
Dus is Kortrijk voor mijn gevoel niet in het noorden van Belgie, want dan denk ik meer aan Antwerpen.
 
Ook van mij, heel hartelijk welkom.

Dit altijd een beetje een spraak of denkverwarring natuurlijk.

Ik bekijk het altijd zo: Als ik nog zuidelijker dan Kortrijk zou gaan zit ik niet meer in Belgie maar in Lille of zoiets.
Dus is Kortrijk voor mijn gevoel niet in het noorden van Belgie, want dan denk ik meer aan Antwerpen.

Dan moet je de kaart maar 1/4 toer draaien. Kortrijk ligt in het westen. Ik kan het weten want ik woon er vlak naast. Antwerpen ligt in het Noord-Oosten van het land.
Verwarrend kan zijn dat Oostende in het Noorden ligt. ;)
Luxemburg ligt dus in het zuiden.
 
Ook van mij, heel hartelijk welkom.



Dan moet je de kaart maar 1/4 toer draaien. Kortrijk ligt in het westen. Ik kan het weten want ik woon er vlak naast. Antwerpen ligt in het Noord-Oosten van het land.
Verwarrend kan zijn dat Oostende in het Noorden ligt. ;)
Luxemburg ligt dus in het zuiden.

OK als Antwerpen dan in het Noord-Oosten ligt, waar ligt dan Luik ? Voor mijn gevoel is dat het Noord-Oosten. Toch ??
 
OK als Antwerpen dan in het Noord-Oosten ligt, waar ligt dan Luik ? Voor mijn gevoel is dat het Noord-Oosten. Toch ??

Volgens mij ligt Luik in het Oosten van België. Maar dit is een rare discussie volgens mij. Je kan ook moeilijk beweren dat Zeeuws- Vlaanderen in het zuiden van Nederland ligt. Het is maar hoe je de kaart interpretteerd. Volgens mij is boven=noord, onder=zuid, links=west en rechts=oost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan