Hardeschijf delen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gastje1

Gast
Heeft iemand mij zo rap mogelijk raad hoe ik mijn hardeschijf moet delen? Ik zou mijn pc moeten formatteren en wil al mijn programma's muziek enzo houden.. maar op dvd zetten is bijna onmogelijk en daarom zou ik mijn schijf willen delen dat ik daar alles kan zetten en ondertussen al de rest kan formatteren en een nieuwe installatie doen. Weet iemand raad voor me?

alvast bedankt voor te lezen

Yves,[OPLOSSING]
waarom altijd ver van huis gaan zoeken naar hetgene dat we zelf onder de motorkap hebben ??
gebruik de opdracht : diskpart.exe (via uitvoeren ) ( of via cmd )maar ik zou toch maar even dit door nemen
Search Results anders doen wat Ivan zegt is nog veruit het eenvoudigste en het simpelste ;)

Met partition magic is het veel gemakkelijker. hoe het werkt vindt je hier:
partition magic 8.0 - Pctuts.be
Hier
kan je Partition Magic afhalen, let wel dat je de 7.0 afhaald, anders word je doorgestuurd naar Symantec.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nee het zou met een of ander programma te maken hebben. Ik weet een en dat is Partion Magic maar daarvoor moet je betalen of als jij weet waar ik het kan vinden dat zou ook heel intressant zijn :)
 
waarom altijd ver van huis gaan zoeken naar hetgene dat we zelf onder de motorkap hebben ??
gebruik de opdracht : diskpart.exe (via uitvoeren ) ( of via cmd )maar ik zou toch maar even dit door nemen
Search Results anders doen wat Ivan zegt is nog veruit het eenvoudigste en het simpelste ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan