hdd recovery paritie van toshiba l670-1dt

Status
Niet open voor verdere reacties.
beste mensen, Op de een of andere manier is op mijn Toshiba de herstel partitie beschadigd geraakt. Er wordt bij deze laptops geen schijf meegeleverd en ik heb verzuimd er zelf 1 te maken.Is er misschien onder jullie iemand die zijn herstelpartitie ter download wil geven of een site weet, waar ik dat kan doen? Als er nu maar wat gebeurt krijg ik het app. never meer draaiend! bij voorbaat dank en groeten v Bennie
 
Ik denk niet dat iemand anders dit met u wil delen, omdat er dan licenties van Microsoft in het geding komen.

Maar op de site van Toshiba onder de Tab "Support & Downloads" staat een linkje naar "Recovery DVD bestellen"
Ik zou het via deze weg proberen, dan blijft alles legaal en origineel.

Nederland - Toshiba
 
in een ander oogpunt bekeken ben je mischiens er beter van af met een win7 recovery download link: vermeld effe over welke bit versie het hier ga !
 
thx voor de site, ik had die schijf al eerder bij jullie gevonden en gebruikt. ik heb na gebruik ervan nu een w7 (hersteld) zoals er nu staat maar ik kan niet de originele fabrieksinst. neerzetten , omdat er kennelijk in dat recoverydeel van toshiba iets niet klopt,je moet nm het bestandje TRMCL.cher.exe aanklikken en dat is niet te vinden in die toshiba configuratie> misschien iemand die dat bestandje heeft?veel dank in ieder geval voor de ondersteuning tot dusver. groeten Bennie H
 
Klopt, de originele fabrieksiinstellinjgen staan op de recovery partitie.
En die is beschadigd zeg je, dus daar kom je nooit meer bij.

Als je naar de fabrieksinstellingen wilt, zal je toch de originele Toshiba recovery disk die bij de laptop hoort moeten hebben en deze is te bestellen via Toshiba. Zie #2
 
ja hij vraagt om :TRMCLcher.exe en daar staat over te lezen dat het een malware is en weer elders een stukje van het opstartgebeuren in windows,i think i give up thx voor alle hulp bennie h
 
deze topic kan afgesloten worden daar de ts een andere heeft aangemaakt ...betreffende installatie problemen van een win7 " schijf wordt niet herkend "
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan