Headers laden langszaam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan stel ik gelijk een vraag, als ik aan het downloaden ben op grabit, dan zegt me spotnet, 'maximaal aantal verbindingen bereikt'. En dan kan ik geen spots meer openen. Hoe verhelp ik dit?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij elke newsprovider heb je maar een x aantal verbindingen.
Als je aan het downloaden bent met bijvoorbeeld 3 verbindingen en je newsproviders is max 3 verbindingen, kan Spotnet niets doen omdat alle verbindingen in gebruik zijn.
Daarom moet je als je met Spotnet aan het werk bent, in Grabit, één verbinding vrijhouden voor Spotnet. (Vinkje weghalen)
Zodra je klaar bent met Spotnet, zet je het vinkje weer aan in Grabit.

Een voorbeeld:
Stel je hebt max 3 verbindingen, dan zet je 2 vinkjes aan in Grabit en je kan met Spotnet werken. Ben je klaar met Spotnet dan zet je weer 3 vinkjes aan in Grabit.
 
Helemaal duidelijk. Super bedankt!!!

Maar hoe laat ik nou die reacties in spotnet net zo snel laden als in FTD. Ik heb namelijk die server.xml bewerkt, en al mijn gegevens ingevuld, maar nog steeds laden die reacties heel erg sloom.

Dit is trouwens de laatste vraag hoor, als ik nog 1 heb, gaan die naar het andere forum.
 
Wijzig deze regel in het server.xml bestand eens naar

HTML:
 <Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
 
Ik krijg nu dit:

2ms0rv6.jpg
 
news.cambrium.nl heeft geen wacht en password nodig. Je gebruikt news.cambrium.nl dus alleen om de headers op te halen. Hitnews gebuik je dan voor de Down en Uploads.
 
Precies, de volledige regel die ik gaf vervangen en verder niet in aan de code klooien.
Dit werkt natuurlijk zolang news.cambrium.nl blijft bestaan, ik zie geen reden waardoor dit zal verdwijnen, maar je weet nooit natuurlijk.
Op dit moment zijn er voldoende gratis newsservers om alleen text op te halen. Keuze genoeg dus op dit moment en dit zal ook altijd zo blijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan