Herhaalde melding telkens als ik IE9 open

Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Beste vrienden,
Telkens als ik IE9 open krijg ik de volgende melding die ik onmogelijk weg krijg:
Er wordt geprobeerd web inhoud te openen met dit programma op uw computer. Naam: Google Toolbar notifier, van Google natuurlijk.
Een tweede keer, na het wegklikken, hetzelfde venster, maar nu van Adobe Flash Player. Ik kan het wel wegklikken en verder werken, maar het komt telkens terug als ik IE9 open. Hoe kom ik hier van af?

Kan iemand mij verder helpen?
m.v.g.,
WW
 
Bedankt Pluis en Tuts...
...voor de supersnelle reacties. Ik heb de Google Toolbar definitief verwijderd en de melding blijft ook weg.

Er valt zeker te leven zonder die toolbar en het geeft me plaatswinst. Wat was het dan?
Ondertussen toch bedankt.
Bij het controleren van mijn invoegtoepassingen zie ik iets staan waar ik niets van af weet:
iMedix Web technologies – Gamebox Toolbar. | Natuurlijk direct uitgeschakeld.
Wat is me dat? Heeft dat er iets mee te maken?
Groeten,
WW



m.v.g.,
WW
 
Laatst bewerkt:
Moeilijk te zeggen wat hier aan de hand is en waarom je deze popups krijg.
Toolbars wordt meestal geinstalleerd met bepaalde Freeware. Meestal krijg je de keuze om een vinkje uit te zetten, zodat zo'n toolbar niet geinstalleerd wordt.
Populaire toolbars zijn Google en Ask toolbar. Ik heb hier ook helemaal niets mee en installeer deze daarom NOOIT. Ze vertragen meestal het surfen zelfs.

De Gamebox Toolbar zegt mij helemaal niets, maar zal ooit meegeinstalleerd zijn met een programma.
 
Pluis,
O.K. Bedankt. Ik heb eens in mijn programma's gekeken en heb deze Gamebox toolbar ook gevonden en meteen verwijderd. De AskToolbar kom je te veel tegen. Daarvoor zet ik wel op tijd het vinkje uit.
Alles loopt ok vlot met IE9 zonder de GoogleToolbarNotifier. 't Is ook beter zo.
Je kan het dus sluiten en op 'Opgelost' zetten.
m.v.g.,
WW
 
Pluis,
O.K. Bedankt. Ik heb eens in mijn programma's gekeken en heb deze Gamebox toolbar ook gevonden en meteen verwijderd. De AskToolbar kom je te veel tegen. Daarvoor zet ik wel op tijd het vinkje uit.
Alles loopt ok vlot met IE9 zonder de GoogleToolbarNotifier. 't Is ook beter zo.
Je kan het dus sluiten en op 'Opgelost' zetten.
m.v.g.,
WW

Jij bent ook medewerker, dus dit mag jij ook zelf sluiten. Ga je gang zou ik zeggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan