herinstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een laptop waar Windows XP op staat.
Die moet hergeïnstalleerd worden, doch ik heb geen cd daarvan. Wel ken ik de productcode ervan.
Zou dit mogelijk zijn om te installeren met een andere legale cd en die produktcode die staat op die laptop gewoon in te typen?
Beleefde groeten.
 
je kunt een xp cd gebruiken als het om dezelfde versie gaat ...
hierbij bedoel ik dan dat je de xp home cd kunt gebruiken om de home versie te installeren ...
heb jij dan de key van xp pro zal deze dus niet aanvaard worden ...en dien je de xp pro cd te gebruiken ...
de drivers die dan benodigd zijn haal je op via de site van jouw laptop ...
betreft het een HP laptop ga je dus naar de HP support site toe..
en dien je de gegevens van jouw laptop in te geven om de juiste drivers te verkrijgen..

begin altijd eerst met het installeren van de netwerkkaart driver (chipset driver)
zodat je een verbinding kunt aanmaken om de overige drivers op te halen
 
als je even je modelnummer hier vermeld zorgen we wel voor je juiste drivers. deze zal ergens rond je beeldscherm van je laptop zitten óf onderaan je laptop.

en voor alle zekerheid kijk even of er op die laptop een herstelpartitie zit (meestal schijf D onder de naam RECOVERY).
 
ben je dan ook in bezit van de xp pro cd...
je zei dat de productcode op de laptop vermeld sta ....ben je absoluut zeker dat de key die daar vermeld word voor de pro versie is ..
vergewis u er van , de naam van de windows word vermeld op de sticker waar je de code terug vind .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan