herkent cd brander niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb het nero brand programma er af gehaald omdat ik dat niet gebruik en nu herkent mijn pc geen brandschijf meer en hij staat er ook niet meer. Wat nu?
 
Ga eens naar schijfbeheer en kijk daar eens of er een stationsletter aan toegekend is. Eventueel daar een letter toekennen wanneer nodig.
Rechtsklikken op Mijn Computer en Beheren selecteren...
 
Hallo,
Fix heeft niets opgeleverd, maar ik heb systeem beheer gebruikt van een paar dagen terug en nu is hij er weer. Maar het probleem nu is dat ik niet kan branden het begint goed en dan stop het branden, kan het te vol zijn ofzo ik ben nogaal een verzammelaar plus dat ik veel progjes gebruik voor van alles en nog wat. Alle programmaas staan op mijn c schijf daar is nog 3 gb over.
 
als ik je goe versta heb je een herstelpunt terug gezet ...daar door heb je het probleem van de drive opgelost gekregen ....
vraagje : heb je dan ook de nero die je eerder verwijderdt had terug gekregen ??

je vermeld dat je een verzammelaarster ben ...daar is niets mis mee ..
echter zeg je dat je nog maar 3 gb vrije ruimte heb op je C schijf ...
vraagje : hoe groot of klein is de C ?
heb je meerdere partities op de harde schijf of juist enkel alleen de C
**indien je in de mogelijkheid ben om een externe schijf aan te sluiten en deze dan te gebruiken om data op te slaan zoals muziek , foto's ; documenten zodat je de C schijf wat meer ruimte bied voor enkel de programma's
opmerking de mappen die je op de externe schijf ga plaatsen komen in specifieke mappen te staan " deze mappen geef je de naam muziek , foto's , documenten enz ...de bedoeling hier van is dat je dan soort per soort zet , zodat je alles terug vind .
 
Hallo bedankt voor de snelle mail!
Ik heb nero er weer op gezet dus dat is opgelost. Ik heb partities 2x en daar staan de gewoone dingen op. Maar is het zo dat zeg maar mijn favorieten dat die mappen ook op c staan? want dan zou ik die kunnen verhuizen naar een andere partitie. Ik had 75 gb ruimte op c, maar ik doe veel met photoshop ik heb 5 en die vraagt heel veel ruimte.
 
dus indien ik je goe versta heb je dus een harde schijf onder verdeeld in 2 partities..
waarvan de C dan 75 gb is ...
de andere partitie , hoe groot is die dan ?
je heb 2 mogelijkheden ...
1..je verhuist bestanden van de C naar de 2de partitie ..dat kan dus met eender welke map
2...je kan de C partitie ook groter maken ... indien je hier intresse voor heb laat je maar iets horen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan