Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste pctuts vrienden, weet iemand de oplossing voor het feit dat ik RW-DVD niet kan herschrijven? M'n brander (DVD+CD-RW Combo) in een Asus laptop.Na het wissen van een DVD-RW krijg ik de melding,geen schijf in station F. Dit is reeds met 4 verschillende merken het geval. Ik zit reeds met 15 DVD-RW 's die ik niet kan herschrijven. Help indien mogelijk.
Dank Suzy
 
Dvd-rw

Dvd-rw

Nee, ik denk niet dat m'n brander naar de knoppen is want telkens ik een nieuwe DVD of CD neem schrijft hij wel normaal.
Zou het probleem ergens bij het wissen kunnen liggen? De DVD-RW waarmee ik reeds heb geprobeerd zijn Emtec, TDK, FUJI, Maxwell.
 
Ben eens gaan zoeken het ligt toch waarschijnlijk aan je brander : eens even proberen om je firmware up te graden ;)
je moet wel opletten dat je de juiste firmware download anders is je brander naar de vaantjes bij het onjuiste,he.
dus ga naar de site van je brander en neem het juiste type etc ....

SIMBA
 
Laatst bewerkt:
Rw-dvd

Rw-dvd

Dank Simba, ik zal eens gaan zien, maar waarom werkt hij dan perfect als ik
een nieuwe DVD gebruik? Zolang ik niet wis is er geen probleem, maar ook op een andere pc wordt de gewiste DVD-RW niet gezien door de brander.
Dat is toch ongewoon? Maar ik ga je raad eens uittesten. Doei, Suzy
 
ja koop je anders een 2de dvd rw aan die kosten bijna niets meer nu
denk vanaf 25 €

of ken je niemand die er een liggen heeft dan kan je eens testen of het niet aan de software ligt( ik heb er altijd enkele liggen :p)




fimware upgrade kun je ook eens proberen maar de kans zit er altijd in dat hij dan niets meer zal doen is nooit zonder risico

ikzelf gebuik nooit meer dvd rw waarom niet

schijven duurd veellanger dan heb je een probleem dat hij de dvd niet meer kan lezen dan krijg je fouten enz


ik gebuik nu enkel gewone dvd's meestal voor branden van films

de rest van data bewaar ik op externe harde schijf de beste oplossing volgens mij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan