Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kan ik het register in windows 8.1 aanpassen zodat er automatisch vaker herstelpunten gemaakt worden ?
 
Volgens mij maakt Windows 8 elke dag een herstelpunt aan. Ik zou zo snel niet weten of dit anders is in te stellen binnen Windows 8 of 8.1 omdat ik deze besturing zelf niet gebruik.
Anders gewoon handmatig doen op een moment dat je dit zelf wil.
 
doe de controle eens en ga naar de volgende locatie in het register ...
HKEY_LOCAL_MACHINE \ Software \ Microsoft \ Windows NT \ CurrentVersion \ SystemRestore
normaal gezien zou je nu in het rechter veld een vermelding moeten zien staan naar RPGLobalInterval **deze zie ik dus niet vermeld staan bij mij !!
hieronder zie je de vermelde sleutels die aanwezig zijn op mijn Windows8.1 pro
403ee01a7f-Ashampoo_Snap_2014.12.19_11h54m09s_002_.png


*m.a.w. je dient dus een sleutel bij aan te maken in het rechterveld ...***waarschuwing : dit is op je eigen risico dit werd niet uitgetest door mij en ben ik ook niet van plan !!
om een nieuwe sleutel aan te maken klik je met rechts op een lege plek in het rechterveld ....en je kies voor een nieuwe D_WORD (neem de juiste bit versie )
om deze de naam te geven RPGLobalInterval dien je terug met rechts op deze nieuwe toegevoegde key te klikken en je geeft deze dan de juiste naam !
dubbel klik nu op deze nieuwe naam om een waarde aan te geven ...bijvoorbeeld wil je dat er om de 48 uur een herstelpunt word aangemaakt dan dien je er de waarde van 172800 in te geven !
uitleg : betreffende deze waarde ..172800
het gaat hier duidelijk om seconden ...effe een rekensommeke 48x60x60 = 172800

Moderator Notice:
ik herhaal dat het toevoegen van deze sleutel uitsluitend op eigen risico is ....en pctuts is dus niet verantwoordelijk indien er iets mis gaat !


**hou er ook rekening mee dat de opslagruimte dient vergroot te worden indien jij meerdere herstelpunten wenst te behouden..
indien deze ruimte niet vergroot word dan zal de oudere herstelpunten automatisch verwijderd worden om plaats te maken voor de nieuwe ..
deze ruimte gaat ten koste van je C schijf .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan