F fene 26 feb 2011 #1 ik ben fene ben 49j mijn hobby's zijn muziek,computer zelf mijn kleren ontwerpen en maken en natuurlijk leuk om hier op het forum te zijn:duimop:
ik ben fene ben 49j mijn hobby's zijn muziek,computer zelf mijn kleren ontwerpen en maken en natuurlijk leuk om hier op het forum te zijn:duimop:
Mik Medewerker Forumleiding 26 feb 2011 #2 Hey, Fene, welkom op de site. Als je iets niet weet of zoekt, laat maar horen hoor. We helpen je graag verder.
Hey, Fene, welkom op de site. Als je iets niet weet of zoekt, laat maar horen hoor. We helpen je graag verder.
The End Steunend lid Vip Lid 26 feb 2011 #3 Mik heeft alles al verteld, bedankt Mik, kom terug met vragen. altijd welkom!
Quit Steunend lid Vip Lid 27 feb 2011 #4 Hoi fene, welkom op 'tuts' mijn hobby's zijn muziek,computer zelf mijn kleren ontwerpen en maken Klik om te vergroten... We hebben bijna dezelfde hobby's, behalve dat kleren maken en ontwerpen. Ik krijg nog geen veter in m'n schoenen.
Hoi fene, welkom op 'tuts' mijn hobby's zijn muziek,computer zelf mijn kleren ontwerpen en maken Klik om te vergroten... We hebben bijna dezelfde hobby's, behalve dat kleren maken en ontwerpen. Ik krijg nog geen veter in m'n schoenen.