Hey guys!
Ik ben Robbert Bouw, ben 16 jaar, en woon in Deventer.
Ik ben ex-moderator van PSX-Sense.nl, maar ik zocht een ander leuk forum waar ik over meer onderwerpen kan communiceren, en hoop dat ik me hier kan vermaken!
Heb verschillende gadgets; PS3/1 laptop, 2 pc's/Media Player/Pioneer Home Cinema Sound System/Teac versterker, en nog meer. Je ziet veel electronica van hoge kwaliteit, en een bijpassend forum, beter kan het niet
Ik ben bereid TUT's te schrijven voor dit forum. Voorbeeld klik hier.
Wat mij verder opviel is dat ik de provider "Live-DSL" niet kan kiezen, dat is spijtig, want die heb ik, vandaar gekozen 'Zeg ik niet'.
Jullie zullen me verder wel ontdekken, en terug zien bij de posts!
Verdere vragen zijn altijd welkom!
Met vriendelijke groet,
Robbert Bouw.
Ik ben Robbert Bouw, ben 16 jaar, en woon in Deventer.
Ik ben ex-moderator van PSX-Sense.nl, maar ik zocht een ander leuk forum waar ik over meer onderwerpen kan communiceren, en hoop dat ik me hier kan vermaken!
Heb verschillende gadgets; PS3/1 laptop, 2 pc's/Media Player/Pioneer Home Cinema Sound System/Teac versterker, en nog meer. Je ziet veel electronica van hoge kwaliteit, en een bijpassend forum, beter kan het niet

Ik ben bereid TUT's te schrijven voor dit forum. Voorbeeld klik hier.
Wat mij verder opviel is dat ik de provider "Live-DSL" niet kan kiezen, dat is spijtig, want die heb ik, vandaar gekozen 'Zeg ik niet'.
Jullie zullen me verder wel ontdekken, en terug zien bij de posts!
Verdere vragen zijn altijd welkom!
Met vriendelijke groet,
Robbert Bouw.