Mik Medewerker Forumleiding 2 jul 2024 #1 Hartelijke gelukwensen met je 61e verjaardag. Doe er nog vele bij in goede gezondheid.
PhilipV Beheerder Forumleiding Admin 2 jul 2024 #2 Gelukkige, gezonde verjaardag gewenst ! Stem omhoog 0 Stem omlaag
albert.1946 Steunend lid Vip Lid 2 jul 2024 #4 Fijne verjaardag en doe er nog maar een hoop bij !! Stem omhoog 0 Stem omlaag
DDragon80 Beheerder Forumleiding Admin 2 jul 2024 #5 Ne gelukkige verjaardag! En ook een bedankje voor de vele bijdragen doorheen de jaren aan het forum ook e! Mag ook gezegd worden. Stem omhoog 0 Stem omlaag
Ne gelukkige verjaardag! En ook een bedankje voor de vele bijdragen doorheen de jaren aan het forum ook e! Mag ook gezegd worden.
cve Medewerker Forumleiding 2 jul 2024 #8 Van mij ook een heel erg gelukkige verjaardag. Maak er maar iets moois van en dat we je nog heel lang in ons midden mogen hebben. Stem omhoog 0 Stem omlaag
Van mij ook een heel erg gelukkige verjaardag. Maak er maar iets moois van en dat we je nog heel lang in ons midden mogen hebben.
Deus Steunend lid Vip Lid 2 jul 2024 #9 En ook van mij een gelukkige verjaardag. Stem omhoog 0 Stem omlaag
WardVH 8 jul 2024 #11 Beter laat dan nooit... Een fijn jaartje minder jong gewenst Stem omhoog 0 Stem omlaag
H Hubert Collaer Steunend lid Vip Lid 9 jul 2024 #13 Gefeliciteerd met een week vertraging Stem omhoog 0 Stem omlaag
B Bertin Steunend lid Vip Lid 22 jul 2024 #15 Een hartelijke verjaardag gewenst Qtex , beter laat dan nooit Stem omhoog 0 Stem omlaag