Status
Niet open voor verdere reacties.
De mini XP die kunt opstarten vanaf de cd is erg handig kun je in principe elke pc mee opstarten en in windows-omgeving, zoals je gewend bent, op de harde schijven werken, bestanden verwijderen of copieren naar usb of cdr.
Dus repareren bestanden redden en zelf het internet op zoals je gewed bent.
Wel een wat lagere beeldschermresolutie dus grote letters en daardoor niet alles tegelijk op het scherm (even wat zeuren:))
Dat deze versie met s-ata harddisk uit de weg kan is een opluchting!!
dank je Gruwelijk :)
 
Hier heb ik misschien iets aan. Mijn laptop wil niet meer opstarten ook niet van origenele windows 7 cd. Na het windowslogo krijg ik de cursor met pijl verder niet.

Is deze dan ook goed voor windows 7?
 
@ dunja over welke bit versie beschik je van de win 7..
bijgevolg kan ik je de recovery disk beschikbaar stellen ..
een tijdje geleden kon je deze nog ophalen bij neosmart technologies maar deze werden op vraag van microsoft verwijderdt ..
echter heb ik destijds mijn voorzorgen genomen en deze opgeslagen op mijn externe schijf en kan deze via dropbox aanbieden ..
ik beschik dus over de 32/64 bit recovery disk
de link naar x64
de link naar x32

@ tuts : neem je deze 2 op in het forum !!
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de programma's
en ter informatie ik heb ook dropbox groetjes


@ dunja over welke bit versie beschik je van de win 7..
bijgevolg kan ik je de recovery disk beschikbaar stellen ..
een tijdje geleden kon je deze nog ophalen bij neosmart technologies maar deze werden op vraag van microsoft verwijderdt ..
echter heb ik destijds mijn voorzorgen genomen en deze opgeslagen op mijn externe schijf en kan deze via dropbox aanbieden ..
ik beschik dus over de 32/64 bit recovery disk
de link naar x64
de link naar x32

@ tuts : neem je deze 2 op in het forum !!
 
ik weet het , maar lees hier eens bericht nummer 4 en 5 en je begrijp wat ik bedoel .
 
Laatst bewerkt:
@ dunja over welke bit versie beschik je van de win 7..
bijgevolg kan ik je de recovery disk beschikbaar stellen ..
een tijdje geleden kon je deze nog ophalen bij neosmart technologies maar deze werden op vraag van microsoft verwijderdt ..
echter heb ik destijds mijn voorzorgen genomen en deze opgeslagen op mijn externe schijf en kan deze via dropbox aanbieden ..
ik beschik dus over de 32/64 bit recovery disk
de link naar x64
de link naar x32

@ tuts : neem je deze 2 op in het forum !!

Helemaal geweldig, ik heb de 32 bit al gedownload! Hartstikke bedankt. Ik laat nog ff weten hoe het is afgelopen:duimop::duimop::duimop:
 
Jammer, ook met deze opstart cd is het niet gelukt. Met F12 ga ik naar de opstart cd, vervolgens verschijnt in het scherm:
windows is loading Files
daar het microsoft corporation balkje welke even loopt, bij beiden brandt het lampje van de harde schijf nog.

daarna verschijnt de cursor (pijl) en doet hij niets meer. Het lampje van de harde schijf brand dan ook niet meer.

Wie nog een goed idee heeft........heel graag!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan