Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben aan het twijfelen of ik hitman pro zal installeren je hoort allerlei verhalen erover ik nu al reeds naar tevredenheid windows defender,ccleaner bocclean,spamhilator,en avg 8.0 is dan de hitmanpro nog wel aan te radern?/Er zitten allemaal proefversisies in van 30dgn. wie wett het goede antwoord:yahoo:
 
Ik raad hitman pro aan iedereen af, niet enkel voor de proefversies, maar ook omdat je geen controle hebt over wat HMP verwijderd ;! Groot aantal onderdelen werken te agressief bij de opkuis :shame: De grootste reden dat ik dit niet wens te gebruiken is omdat ik al heb meegemaakt dat gebruikers hun windows hierdoor in de soep hebben gedraaid :nee:
Dat kan niet de bedoeling zijn van een opkuis- en optimalisatieprogramma...
Hou het gewoon op de klassieke beschemingsprogramma's en je zit safe (y)
 
niet aan te raden ik gebruik nog alleen spybot en defender die trouwens nooit meer iets vinden sedert ik nod 32 als virusscanner heb
 
Vroeger heb ik het ook gebrobeert, niet doen. Meer problemen mee dan nodig. Uitleg is zeer mooi,+ er zit hyjack in. Nadien stuurt het progje een heleboel info door naar de maker.
 
Ik heb het vroeger ook eens geïnstalleerd en raad het je NIET aan; ik hed er misère mee gehad, welke juist weet ik niet meer wat ik nog wel weet is dat ik het door de ergernis er afgezwierd heb.
 
Ook ik zou je de raad willen geven het niet te installeren het uit eigen ervaring ook veel problemen mee gehad dat ie dingen verwijderden die eigenlijk nodig waren om pc goed te laten draaien, komt ook nog eens bij dat ie inderdaad progjes installeerd waarvoor je moet gaan betalen wil je ze na een proefperiode draaiende houden. Dus zou zeggen installeer de progjes appart. Iets omslachtiger maar zekers zo veilig heb je alles zelf in de hand.
 
Je kan spywaredoctor installeren?

Deze vind ik veel beter is ook veiliger en vind ook heel veel. Defender doet volgens mij niet veel. Ik heb hem uitgeschakeld. niets dan brol.

Gebruik SpywareDoctor veeeeeeel beter!

yveske
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan