hoe bericht doorsturen zonder mailadressen van ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
He, weet iemand hoe ik een mail kan doorsturen zonder de mailadressen van andere die de zien zijn in de mail .....
Ik klik op doorsturen ,maar dan krijg je een heleboel adressen te zien van andere die deze mail reeds ontvangen hebben (dus zonder dat opschrift van origineel bericht)??
 
Ja,weet ik ,maar mijn man zit op de zelfde pc,ander mailadres en hij heeft dat niet ,als hij een bericht doorstuurt krijgt hij ineens een blanco pagina
Weet jij hoe dit kan?
Groetjes

Uw man stuurt dus een bericht (een ontvangen email) door en toch heeft hij een blanco pagina. Hoe kan hij dan dat bericht doorsturen als er niets staat?
 
ja,inderdaad hij stuurt een bijlage .....komt recht boven naast de namen van de personen waar de mail naar gestuurd word ....en zijn pagina bijft blanco zonder die hele lijst van namen .
Maar hoe komt dat het bij hem lukt en niet bij mij????
 
Een bijlage word altijd verstuurd als bijlage Kristina, anders is het geen bijlage meer :)
En het mailtje zelf als bijlage doorsturen resulteert inderdaad in een blanco (nieuw) mailtje maar als de bijlage dan bekeken word moeten ze eerst die mail met de bijlage openen om aan het bestandje te kunnen en zien dan ook weer al die mail adressen staan. Bekijk het maar eens :)
 
je kunt als je het gaat doorsturen de adressen selecteren met shift + pijltje als het veel adressen zijn en dan delete indrukken.
dan is de hele adressenzooi in het bericht weg

of een andere manier: je kopieert de tekst in de mail en dan maak je een nieuwe email en plak je de tekst daarin en dan staan er geen adressen in van anderen.
 
lings tweede rij knop met pijl als je de knop indrukt
en met je pijl van mijn de muis ieder adres aanduid word ze allemaal blauw
dan kun je ze in één keer op de knop deleten (verwijderen )

ik heb dit eens gedownload kun je leren waar die knopen voor dienen

Keyboard Explorer

oei héy moontje
ja met de pijltjes toets gaat het rapper ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan