Hoe een word document terugvinden in Vista Ultimate?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey iedereen,

Mijn vriendin heeft een word-bestandje geopend vanuit hotmail. Ze heeft het verder bewerkt en daarna op 'opslaan' geklikt. Ze heeft m.a.w. niet op 'opslaan als' geklikt en ze vindt dat bestand nu niet terug.
Ik heb eens de zelfde handeling uitgevoerd op mijn pc, maar dan met vista premium. Het bestandje zat ergens diep verscholen in een map. Ik heb eerst bij weergave-opties de onzichtbare mappen moeten weergeven om er te raken.
Dit is de weg die ik volgde: AppData/Roaming/Microsoft/Office/Recent/2MPRLX32
(als je in de linkse kolom kijkt, zie je trouwens dat je niet meer in deze map zit, maar dat je versprongen bent naar AppData/Local/Microsoft/Windows/Temporay Internet Files/Low/Content.IE5/2MPRLX32

Als je deze weg normaal volgt (dus via die Local), staat Temporary Internet Files er zelfs niet tussen.

Ik vond dus wel mijn bestand terug, maar mijn vriendin kan deze stappen niet volgen op haar pc met Vista Ultimate. Weet iemand waar die Temporay Internet Files dan staan? Ik vermoed dat haar bestandje (een eindwerk waar ze enkele uren werk in stak) toch daar in zal staan...

Iemand een suggestie???

Alvast bedankt voor je reply.

Groetjes,

Michiel
 
En als ze nu eens in Word op Openen klikt, krijgt ze dan niet de map te zien waar de opgeslagen files in staan zodat ze die file weer kan openen en dan kiezen voor Opslaan als?
 
Werkt in XP, misschien ook in Vista:

Zoeken - Bestanden of mappen - *.* intypen - laatste wijziging - datum ingeven (datum toen het bestand werd opgeslagen) - zoeken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan