Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kán op zich wel, maar het mág niet vanwege copyright en dergelijke... Maar google is je vriend ;)
 
Zowiezo zijn het filmjes en een mp3 is een audio bestandsformaat.
Je zult dus de audio uit de film moeten rippen, of via een videobewerkingsprogramma de film inladen en daarna het geluid vastzetten en de beelden verwijderen. Daarna opslaan als een geluidsbestand. Met sommige videobewerkingsprogramma's kan dit rechtstreeks naar mp3 en anders kan het naar wav dat daarna met een audioprogramma omgezet moet worden naar mp3

Maar je zal eerst de film moeten zien te downloaden en dat lukt niet altijd. Vaak is dat met scripts beveiligd.
 
Het is me vorig jaar, voor een collaga, wel gelukt. Nu heb ik ontdekt dat een aantal filmpjes gewoon op Youtube staan dus dat is geen probleem. Het omzetten van film naar mp3 ook niet maar inderdaad het downloaden van het filmpje. Gisteren Debut Video Capture geïnstalleerd maar kreeg wel heel veel gesputter van mijn virusscanner. Heb het maar weer verwijderd alhoewel ik denk dat daar wel mogelijkheden lagen. Bedankt voor jullie moeite. Ik zoek nog wat verder. Het ging trouwens om dit lied wat kleuters erg leuk vinden: Boos, verdrietig of blij? - Schooltv Beeldbank
 
Zo'n filmpje "downloaden" is eigenlijk simpeler dan je denkt hoor. Er bestaan speciale downloaders voor etc, maar deze zijn niet nodig als je weet waar te zoeken. Wanneer je zulk filmpje afspeeld, wordt de inhoud opgeslagen in je tijdelijke internet bestanden. Dus bij het openen van die content moet je zien dat het hele filmpje binnengehaald wordt. Dan moet je opzoek in de folder van je tijdelijke internetbestanden waar hij dit opgeslagen heeft. De gemakkelijkste methode is dus om eerst deze folder volledig leeg te maken, en dan enkel de nodige site met het fimpje te openen. Aan de bestandgrootte ga je ook kunnen zien welke gewone pictures zijn of multimedia bestanden zoals een filpje. Mogelijk moet je dan wel de naam en extensie wijzigen naar het correcte formaat.
 
Volgens mij heb ik het verknald bij Beeldbank. Ik krijg nu de volgende foutmelding; cannot load M3U8: crossdomain access denied
Het filmpje wil hier dus niet starten. Zal het morgen op mijn werk proberen. Dank u voor de moeite.
 
Zo'n filmpje "downloaden" is eigenlijk simpeler dan je denkt hoor. Er bestaan speciale downloaders voor etc, maar deze zijn niet nodig als je weet waar te zoeken. Wanneer je zulk filmpje afspeeld, wordt de inhoud opgeslagen in je tijdelijke internet bestanden. Dus bij het openen van die content moet je zien dat het hele filmpje binnengehaald wordt. Dan moet je opzoek in de folder van je tijdelijke internetbestanden waar hij dit opgeslagen heeft. De gemakkelijkste methode is dus om eerst deze folder volledig leeg te maken, en dan enkel de nodige site met het fimpje te openen. Aan de bestandgrootte ga je ook kunnen zien welke gewone pictures zijn of multimedia bestanden zoals een filpje. Mogelijk moet je dan wel de naam en extensie wijzigen naar het correcte formaat.

Na een update van Flash player iig op Linux niet meer... Vroeger kon je dan gewoon uit /tmp het filmpje keurig in Mpeg rukken, maar nu niet meer :(
 
Vandaag op werk geprobeerd. Idd ook hier geen bestand in tijdelijke map. Grrr. Kon ik thuis wel "zien" maar niet openen. Filmpje gaf thuis foutmelding zoals eerder beschreven. Ziet er niet goed uit. En toch is het me vorig jaar gelukt.....
 
Thuis kon ik dat ook maar kreeg een foutmelding bij het afspelen. Hier werk ik op een netwerk. Zou dat het probleem kunnen zijn? Er staat bijna niets in de temp/internetmap.........
 
Helaas, ook Explorer geeft geen resultaat. Geprobeerd met geluidsrecorder maar dan gaat het jongetje van het filmpje enorm stotteren. Krijg je dat weer. En toch heb ik het vorig jaar voor elkaar gekregen maar volgens mij met een gratis programma. (Maar welk???)
 
[h=1]denk dat ze eraan werken

Service Temporarily Unavailable[/h] The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan