Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik heb een film gedownload van 7.52 gig groot.
Ik heb een map artwork, voor het maken van de hoesjes en een map video_TS,
in attachment zie je wat er in die map steekt.
Ik probeer dit via Nero te branden, dvd--dvd video-iso instellen--branden--nieuw en dan sleep ik de volledige inhoud van de map video_TS naar de map video-TS van mijn nieuwe compilatie.
Natuurlijk kan de inhoud niet op een dvd, hoe kan ik die nu het beste splitsen of ben ik al vanaf het begin niet goed bezig.

bgr,

Ed
 

Bijlagen

  • VIDEO_TS.jpg
    VIDEO_TS.jpg
    48.9 KB · Weergaven: 95
Ja ik gebruik hiervoor ook meestal DVD Shrink, omdat ik hiervoor geen double layer DVD wil gebruiken.

Het programma werkt erg gemakkelijk. Open eerst met Open Files de map die je wilt branden.
Zodra dit gebeurd is, klik je op Backup! en selecteer een map waar alles naar toe moet.
Het programma gaat nu aan de slag en alles zal omgezet worden, zodat het op 1 normale DVD past.

Hou er wel rekening mee dat de kwaliteit iets minder is geworden, omdat de bestanden van in totaal 7.52 gig omgezet zijn naar een grootte van ongeveer 4.7 gig. Zoiets kan niet met dezelfde kwaliteit natuurlijk.
 
Hallo,

Ik heb een film gedownload van 7.52 gig groot.
Ik heb een map artwork, voor het maken van de hoesjes en een map video_TS,
in attachment zie je wat er in die map steekt.
Ik probeer dit via Nero te branden, dvd--dvd video-iso instellen--branden--nieuw en dan sleep ik de volledige inhoud van de map video_TS naar de map video-TS van mijn nieuwe compilatie.
Natuurlijk kan de inhoud niet op een dvd, hoe kan ik die nu het beste splitsen of ben ik al vanaf het begin niet goed bezig.

bgr,

Ed

kan jammer genoeg de info niet decoderen, mooi plaatje, maar .... kan het niet lezen!
 
Zoals Pluis zegt, Dvd shrink. Let er wel op dat ge DVD5 selecteerd. Er is een automatische selectie voorhanden om te shrinken. Die doet het werk voor U.
 
heb met dvd shrink cd gebrand, wel de opties voor stereo en 5 kanaalsgeluid weggelaten anders kon de film niet op de dvd hoewel die maar 4.6 gig groot was
bgr,
Ed

DVD shrink op automatisch zetten. Ook preferences zetten op DVD5. Dan staat alles zeker goed om op een dvd5 (4,7Gb) te zetten.
 
moet de dvd nog beluisteren maar mag als opgelost worden gezet
bedankt iedereen

-->kan ik dit zelf als opgelost zetten?
Ed
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan