Hoe kan ik CDA bestanden een naam geven buiten TRACK01 enz

Status
Niet open voor verdere reacties.
®

®DaddyCool

Gast
Hoe kan ik CDA bestanden een naam geven buiten TRACK01 enz....

Het lijkt simpel maar ik zit wel al een dag te zoeken.

Je neemt dus een LP op WAV, je bewerkt de bestanden naar afzonderlijke tracks en dan ....
Gelijk wat of waar ik iets invul in eigenschappen of dergelijke, met gelijk welk programma dan ook
blijf ik steeds
Track01
Track02
Track03
enz behouden als eindresultaat. Ik zou liever de juiste naam en uitvoerder zien staan.

Weet iemand daar raad mee ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Goed, maar met welk programma neem je die op. het is bij het opnemen makkelijkst om een naam te geven.
Je moet toch na opname de bestanden opslaan, locatie kiezen en naam invullen dacht ik.
Als ze op je schijf al staan gewoon rechtsklikken en naam veranderen.
 
Ik heb het wel degelijk over een CDA hé nijltjetweety geen mp3, wma of wat dan ook.
Ik heb geprobeerd met Nero9 , Winamp laaste versie, Media Jukebox 12, MediaMonkey, Easy Media Creator 10 Suite van Roxio, Windows Media Player en allemaal doen ze net hetzelfde.
Ik mag overal netjes ingevuld hebben in eigenschappen, in Tags, in playlists m3u of m3u8 of pls , het heeft allemaal geen zin : het blijft Track01
Trouwens veranderen op een gesloten CD gaat niet meer ook hé.
Zet ik er een playlist bij dan gaat ie ze 2 maal branden op 1 CD.
Probeer ik een multisession CD te maken doet ie dat ook 2 maal en voegt ze erbij.
Neem ik enkel de playlist dan is het ook Track01
Voor mij dus een compleet raadsel

DE bedoeling is wel dat bij afspelen dus in de player ( gelijk de welke ) de titel en naam van de groep komt te staan.
Omdat ik niet kan weten met welke player ze gaan afspelen. (zelfs al was het op TV via DVD player )
Ik moet een opdracht doen om 700 LP's over te zetten naar CD

Trouwens als er mensen zijn die de LP Get Ready moeten hebben van The Temptations. Ik heb al minstens 10 probeerselkens, hahahaha , mag niet weg wegens copyrights
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Aaahhh, je moet ze nog van cd afhalen?
Hier is 't al in orde hoor.
Installeer audiograbber en plaats een vinkje bij "compilationcd"
De resultaten zie je in mijn bijlage.
En de best beveiligde cd word geript, zonder kwaliteitsverlies, zelfs de checksum word berekend, dus 100% gecopieerd
 

Bijlagen

  • audiograbber.rar
    99.2 KB · Weergaven: 168
Laatst bewerkt:
De bestanden komen van een WAV opname van een LP hé dus niet van een officiële CD. Kan ik niet Rippen hé met Audiograbber
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja zonder problemen bv met Magix Editor doe ik dit - zodra je daarna vertransponeert naar CDA - voilà Track01

Als dit opgelost geraakt maak ik er een tutorial van hoor, zeker weten !
Dat valt op hé, als het van mij komt is het extra moeilijk, hmmmm
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja Antwanneke, ik schreef het in het begin hé, ik had al een ganse dag gezocht en niet gevonden.
Altijd zo'n lastige vragen hé, oeps:shame: (lachen)
Maar allé een Nobelprijs zal het wel niet waard zijn hé
Geef toe is toch een serieuze vraag hé, niet ?
Laat het ons een uitdaging noemen !!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja zonder problemen bv met Magix Editor doe ik dit - zodra je daarna vertransponeert naar CDA - voilà Track01

Als dit opgelost geraakt maak ik er een tutorial van hoor, zeker weten !
Dat valt op hé, als het van mij komt is het extra moeilijk, hmmmm

Denk niet dat dit mogelijk is. De database van officiele cd worden bijgehouden op ?????? Daar kan je van een cd de originele namen halen. Maar die namen staan NIET op cd.
Ik deed dat via Musicmatch. Helaas niet mogelijk met W7. Je kon er een naam en uitvoeder alsook titel van cd aan geven. Dit werdt dan opgeladen naar het net. De mensen die dan dezelfde cd hadden, kregen via het net de namen en titels.
Musicmatch bestaat niet meer officieel. Maar ik gebruik het nog in xp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan