Hoe kan ik office 2007 deinstalleren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
(Rudy,
'k Heb intussen die Norton verwijderd en AVG geplaatst, maar dat probleem blijft zich stellen, 'k zit maw nog steeds op een onbeveiligde lijn.)


Bij deze heb ik nog een 2de probleem vastgesteld, daar stond een trial van 2007 Office op die laptop, ik krijg die niet verwijderd, er komt een boodschap
dat die is beschadigd en vanaf de cd/dvd moet herbeginnen, alleen is daar geen cd/dvd van. 'k Heb hier die tool gedownload ivm 2007 Office, maar dat helpt
ook niet.

Mvg

Garreth

[OPLOSSING]Goede programma's om te verwijderen zijn:
Your uninstaller (shareware)
Revo uninstaller (freeware)
Hello,
't Is me gelukt met Your Uninstaller trial versie, heb Revo uninstaller niet geprobeerd. Bedankt iedereen voor de geboden hulp, en hier mag slotje op.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ken die error. dat betekent waarschijnlijk dat je met een piratenversie werkt; en dan vraagt hij naar de originele disk. met Your Uninstaller krijg je het er wel af. Het is wel een betalend programma, maar je kan het voor deze ene keer wel gebruiken als trial.

freeware-alternatief is Revo uninstaller, maar daar weet ik niet van of die de office eraf krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon even trial downloaden bij microsoft, opnieuw installeren en nadien gewoon weer deinstalleren. Hier kan je hem downloaden.

is zeker de moeite waard van te proberen, maar ik meen me te herinneren (ben dus niet helemààl zeker meer) dat dat geen oplossing biedt. ik ben daar eens een hele tijd mee aan het experimenteren geweest... laat je nog even weten of het voor jou lukt met de tip van Ghost? of op welke andere manier het gelukt is?
 
Laatst bewerkt:
Normaal gaat office kijken of er al een versie aanwezig is van het programma, daarbij krijg je de keuzes: herstellen of verwijderen van oude versie. Normaal kan je zo 95% van de problemen verhelpen.

Antwanneke: Je hebt gelijk dat het bijna alle fouten weg werkt, maar deze die het desinstalleren verhindert helaas niet...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hello,
't Is me gelukt met die youruninstaller trial versie, heb dat andere niet geprobeert, het nadeel aan dat soort aankopen zoals die laptop is, er zit vanalles op, alleen is zowat alles trial, zelf werk ik liefst met desktop, en dan ene waar ik alles zelf op moet installeren, ben beetje wat je noemt autodidact, alleen heb je soms problemen waar je geen pasklare oplossing voor kent omdat je geen scholing hebt gehad wat pc betreft, leer alles al doende, vorig jaar 1ste x zelf pc compleet samengesteld.
Bedankt iedereen voor de geboden hulp, en hier mag slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan