hoe verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo helpers.
Ik zou graag eens willen weten hoe ik bepaalde achtergronden kan verwijderen.
Onlangs wilde ik een andere achtergrond op mijn pc en de handeling die ik daarvoor deed was ......... rechtsklik op het bureaublad /kiezen voor eigenschappen/daarna klikken op bureaublad en daar zag ik dan de verschillende achtergronden staan die ik kon gebruiken.
Nu is het zo dat daar ook foto's opstaan die ik eens in de c://map mijn afbeeldingen had gezet en sommigen staan daar ook nog.
Hoe komen die in godsnaam daar(achtergronden)te staan ???
In ieder geval wil ik die dus verwijderen uit die map;ik had daar een oplossing voor maar die blijkt niet goed te werken want de foto's staan er niet bij die ik wilde verwijderen.
Misschien is de oplossing wel dat ik die uit de map mijn afbeeldingen moet verwijderen maar dat wil ik nu juist niet,ik zou niet weten waarom.
Weten jullie hoe ik dit dan wel kan doen ? Heb ook al bij mapopties verborgen bestanden tonen aangevinkt maar ook dat helpt niet.
Ik werk met windows XP home.
ben benieuwd naar het antwoord.

<!-- / message -->[OPLOSSING]
Bedankt voor de tip........ik hoefde dus niets te verwijderen.
Ik heb gewoon de map verplaatst naar een andere map (mijn ontvangen bestanden) en inderdaad de foto's zijn niet meer te zien in achtergronden voor het bureaublad.
Ga natuurlijk de map terug zetten maar de foto's gewoon eruit halen en die dan in een andere map plaatsen die ik zelf heb aangemaakt.
In principe kon het geen kwaad maar zou het niet kunnen dat men van buitenaf deze "privé "foto's zou kunnen bekijken?
Ik bedoel daarmee zoiets als delen van bestanden.
Dag;
maak nieuwe map:bv beeldekens -
zet als wat in uw afbeeldingen staat daar in(dus afbeeldingen leeg)
maak nieuwe map bv.bureaublad zet daar foto(s)die u wilt gebruiken als bureaublad).
ga nu achtergrond bureau aanpassen- let op path waar bureaublad staat.
(ook brol zou al verwijderd zijn)
zet dan uw foto's terug in mijn afbeeldingen.
(ca)
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dag;
maak nieuwe map:bv beeldekens -
zet als wat in uw afbeeldingen staat daar in(dus afbeeldingen leeg)
maak nieuwe map bv.bureaublad zet daar foto(s)die u wilt gebruiken als bureaublad).
ga nu achtergrond bureau aanpassen- let op path waar bureaublad staat.
(ook brol zou al verwijderd zijn)
zet dan uw foto's terug in mijn afbeeldingen.
(ca)
 
Bedankt voor de tip........ik hoefde dus niets te verwijderen.
Ik heb gewoon de map verplaatst naar een andere map (mijn ontvangen bestanden) en inderdaad de foto's zijn niet meer te zien in achtergronden voor het bureaublad.
Ga natuurlijk de map terug zetten maar de foto's gewoon eruit halen en die dan in een andere map plaatsen die ik zelf heb aangemaakt.
In principe kon het geen kwaad maar zou het niet kunnen dat men van buitenaf deze "privé "foto's zou kunnen bekijken?
Ik bedoel daarmee zoiets als delen van bestanden.
 
de standaard achtergronden van xp staan in c:\windows\web\wallpaper

heb je nieuwe wallpapers voeg ze dan daar toe., of als je ze weg wilt hebben dan moet je ze daar verwijderen, dan zie je ze ook niet meer in de lijst staan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan