Hoera, een jarige in ons midden. Qtex

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Hoera, Qtex is vandaag jarig. Een heel gelukkige verjaardag en nog vele mooie jaren er bij.
60 Jaar..... een nieuwe episode in Uw leven. Geniet van de jaren.
Bedankt voor alle hulp die je hier verrichte. Ook mij heb je regelmatig een oplossing aangereikt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qtex
dank jullie .. echter zo'n fijne verjaardag is het niet aangezien ik met een serieuze kopvalling zit gaande van tranende ogen , lopende neus en zware hoofdpijn ..
het licht doet me pijn aan de ogen ..
zal vandaag meer in bed liggen dan anders .. zie er al tegenaan om uit eten te gaan straks .
 
Gelukkige verjaardag, laat je vooral goed verzorgen (vertroetelen) door al wie je in het hart draagt.
Een coole zonnebril doet wonderen voor de hoofdpijn ... :cool: :cool: :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Qtex
Beste Q, een heel erg gelukkige verjaardag makker. Wel jammer dat je nu met wat in mijn ogen geen kopvalling zit, al zie ik hier meer de symptomen van hooikoorts( ben zelf een ernstig hooikoorts lijder).
Nu is er geen apotheek meer open, maar misschien wel een kruidvat, waar je wel iets tegen hooikoorts symptomen kan kopen om straks toch een beetje te kunnen genieten van het etentje.
Dat er nog heel veel jaren mogen bij komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qtex
mijn kids hebben me een fijne dag bezorgt ,blij dat ik ze nog eens alle 3 te samen hebben gezien ..tevens blij dat het voorbij is en kijk uit naar morgen !
 
Ne gelukkige verjaardag Qtex! Hopelijk morgen een betere dag dan wat de gezondheid betreft. Daar kan je helaas niet voor kiezen, dat komt met de dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qtex
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan