Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb al een paar vragen gesteld zonder mij eerst voor te stellen. Ben een echte digibeet, zonder enige opleiding/kennis/cursus van pc's o.d.

Heb met vallen en opstaan het pc gebruik moeten leren.

Vandaar dat ik best nog wel "domme" vragen ga stellen.

  • (lachen)


grtz...
 
Welkom op ons forum.

Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.

Schaam je niet, er zijn meer mensen die hiervoor geen opleiding genoten hebben. Ook ik heb nooit enige computercursus gevolgd, dat was er in die tijd volgens mij ook nog niet.
Zo ergens half of tegen einde jaren tachtig opgegroeid met de Atari en de Commodore en uiteindelijk de eerste Dos pc. Totdat ik mijn eerste Mac kreeg ergens begin jaren '90 waarbij er een wereld voor me openging met al dat grafisch geweld. Voor die tijd enorm te noemen. En wat een opluchting toen Windows '95 uitkwam. Ik was 1 van de mensen die de gehele nacht voor de deur van de computerwinkel heb liggen slapen om dezelfde dag een exemplaar te bemachtigen.

1 ding, ik heb alles mijzelf aangeleerd en incidenteel eens stiekum een boekje in gekeken in de kiosk.
 
Ik denk dat er hier veel van die selfmade mensen zijn. ik ben ook een selfmade android man dan. ik ken er ook nog niet zo gek veel van, maar toch net dat tikkeltje meer dan de gemiddelde gebruiker.
 
Ik denk dat er hier veel van die selfmade mensen zijn. ik ben ook een selfmade android man dan. ik ken er ook nog niet zo gek veel van, maar toch net dat tikkeltje meer dan de gemiddelde gebruiker.

Ha ha, ik ben niet zo'n telefoon man. Het is heel wat dat ik kan bellen en daar ben ik dan ook heel trots op.
Gaat zo'n ding kuren vertonen kan ik erg kwaad worden. Twee telefoons terug heb ik uit het raam geflikkerd en de volgende dag een nieuwe gehaald.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan