Status
Niet open voor verdere reacties.
N

NAM

Gast
Sinds een aantal dagen heb ik het volgende probleem:
Als ik inlog in Hotmail krijg ik de melding ""Er zijn momenteel problemen met Hotmail"", vervolgens kan ik wel in mijn Inbox en zie ik alle binnengekomen mail van mijn emailadres xxxxx@live.com. Dus ben ik blijkbaar wel ingelogd. Bij elke volgende aktie echter krijg ik de melding ""live.com reageert niet"" en moet ik IE afsluiten om opnieuw internet op te kunnen gaan.
Hoe komt dit en nog belangrijker, wat is de oplossing?
 
Laatst bewerkt:
Dag NAM, je niet ongerust maken, er is niets mis met je computer. Er is bij Microsoft iets fouts gelopen waardoor heel wat gebruikers met een hotmail account (tijdelijk) hun hotmail account niet kunnen gebruiken.
 
Dank voor je reactie. Ik denk dat het inmiddels is opgelost. Ik zag dat IE niet als standaard browser stond ingesteld. Dit verbaast me want ik internet altijd met IE en met alle websites (behalve hotmail) werkt het goed, ik heb nooit een andere browser gehad. Ik heb nu het vinkje aangezet om IE als standaard browser te kiezen en het werkt. Ik krijg nog wel de melding ""Er zijn momenteel problemen met Hotmail"", maar kan gewoon door naar mijn Inbox en mails ontvangen/versturen.
 
Dank voor je reactie. Ik denk dat het inmiddels is opgelost. Ik zag dat IE niet als standaard browser stond ingesteld.

Als je alleen maar Internet Explorer hebt geïnstalleerd staan hoef je dat niet aan te vinken. Als je meerdere browsers hebt geïnstalleerd staan, dan moet je dat wel aanvinken dat je IE als standaard browser wil gebruiken.
Wat bedoel je hier juist mee: (behalve hotmail)
 
Als je alleen maar Internet Explorer hebt geïnstalleerd staan hoef je dat niet aan te vinken. Als je meerdere browsers hebt geïnstalleerd staan, dan moet je dat wel aanvinken dat je IE als standaard browser wil gebruiken.
Wat bedoel je hier juist mee: (behalve hotmail)
Met (behalve hotmail) bedoel ik dat alleen met deze website problemen had.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan