Hp 940c Printer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een zeer goede printer 940 C welke ik gebruikte voor de aankoop van een nieuwe computer (ouderdom printer 5 a 6 jaar) Ik zou die graag terug in gebruik nemen omdat deze zeer goede fotokwaliteit geeft.Nu ben ik gebonden aan de printer van mijn vrouwBrother DCP-560CN wat kan leiden tot ........ als we beiden aan het werk zijn,dan nog gezwegen van de Inkt verbruik! Mijn probleem is ! ik heb gezocht op HP naar nieuwere software + Driver mijn besturing is Windows 7 64 bits kan me iemand helpen.Zoekt Windows 7 de drijvers zelf ?
Wie legt het me eens uit a.u.b,waar ik het kan vinden.
Dank voor de hulp :Merci:
 
De drivers voor uw HP product zijn al in het nieuwe Windows 7 besturingssysteem ingebouwd! U hoeft geen drivers te downloaden om uw product te kunnen gebruiken. Lees verder voor informatie over hoe u de drivers voor uw HP product kunt installeren die in het Windows 7 besturingssysteem zijn ingebouwd (in-OS-drivers).
Met de Windows 7-driver werken de knoppen op het apparaat niet en zijn sommige geavanceerde productfuncties niet beschikbaar. Als u echter de procedures voor een tijdelijke oplossing in dit document gebruikt, kunt u wel afdrukken vanuit een softwareprogramma. U kunt ook foto's op een geheugenkaart importeren en bekijken als uw apparaat over een geheugenkaartslot beschikt.
Zie Het product installeren met de USB-kabel en met behulp van de driver van Windows Update of de driver die zich in het Windows 7 besturingssysteem bevindt HP Deskjet 940c Printer - HP Customer Care (United States - English)
 
Hey
Denkt u dat de oude software nog zou werken onder Windows 7 Printer is van April 2002 van spaarzaamheid of gierigheid gesproken HE ?....
Bedankt voor uw antwoordje
 
Je kan testen door de printer eens aan te sluiten , dan zal je zien of windows update de driver zal downloaden marcel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan