Status
Niet open voor verdere reacties.
win7 ultimate,ik probeer mijn all in hp 1350 te installeren, dat lukt alleen de scanner werkt niet,als ook de tools werken niet.
antwoord hp,gebruik paint of win live om te scannen,werkt niet krijg de melding geen verbinding met de scanner?
De printer werkt normaal;)
 
Idd Nijltje, daar loopt het goed mis hoor. Heb hier zelf een HP Photosmart C4580 AIO, maar krijg mijne Solution Center niet geinstalleerd.
Van alles al geprobeerd met 3 verschillende drivers, nope nope en nope.
 
Zulke dingen moeten toch onder de garantie te regelen zijn. Moest ik zo iets voor hebben geld terug en vernietiging van de verkoopsovereenkomst wegens niet geleverde diensten hoor.

De discussie zal wel zijn dat het volgens Microsoft aan de drivers zal liggen en volgens HP aan fouten in het besturingssysteem natuurlijk.
Net als in de Belgische politiek, de zwarte piet doorschuiven...............................
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik had met mijn HP PSC 2355p all-in-one hetzelfde probleem.
Uiteindelijk is het met download versie (X32 HP 2355 W7 + patch) in de Vista compabiliteitsmodus wel gelukt.
Belangrijk is wel dat je de taak als Administrator uitvoerd en niet als gebruiker.

Suc6
 
Die + patch zint me niets maar ik ken jouw model ook niet.
Voor wat die nieuwe printers betreft, Windows 7 is deze maand een jaar op de markt en hun drivers zijn nog steeds niet geschikt zelfs voor vista.

Een truukje dat wel eens helpt is het volgende, ik heb mijn scanner ook zo aan de praat gekregen (4 jaar oud toestel).
De driver installeren.
In mijn geval was het een executable, ik heb deze met winrar uitgepakt en gezocht naar het .inf bestand.
Dan via apparaatbeheer stuurprogramma bijwerken.
Zelf kiezen
Genavigeerd naar dat .inf bestand en dus handmatig bijgewerkt met suc6.
De scanner werkte onmiddelijk.

Of het bij HP zo simpel is???
Test het eens uit. Slechter worden zal het in elk geval niet.

Het probleem van HP is volgens mij het feit dat bedrijven nog enorm veel apparatuur van hun gebruiken op een XP-computer.
Als het aan mij ligt vliegt zo een nieuwe printer terug naar waar hij vandaan komt. Dit is echt ongehoord deze bedrijfspolitiek.
Dat ze dan enkelbedrijven doen en stoppen met de kleinhandel voor particulieren.
 
Die + patch zint me niets maar ik ken jouw model ook niet.

Die patch stelt nix voor hoor....hier staat wat het is...thats it.

By downloading, you agree to HP’s terms of use
» Terms of Use.
Description: This Windows 7 patch fixes some printer functionality after upgrading Vista to Windows 7. For networked printers, please go to HP? - Laptops, Desktop, Printers, Servers, and more for more support information.
Details and specifications

File name:
dot4patch_reboot.exe [1/1, 1.22M]
System requirements: This patch will not install properly if you do not have the original software already installed.
Released: 2009-12-06
Version: 1.0
Compatibility: Microsoft Windows 7 (32-bit), Microsoft Windows 7 Home Basic (32-bit), Microsoft Windows 7 Home Premium (32-bit), Microsoft Windows 7 Professional (32-bit), Microsoft Windows 7 Enterprise (32-bit), Microsoft Windows 7 Ultimate (32-bit), Microsoft Windows 7 Home Basic (64-bit), Microsoft Windows 7 Home Premium (64-bit), Microsoft Windows 7 Professional (64-bit), Microsoft Windows 7 Enterprise (64-bit), Microsoft Windows 7 Ultimate (64-bit), Microsoft Windows 7 (64-bit)
Fix/Enhancement: This patch will fix known problems with the following features and functionality:

HP Print Status
Toolbox
Ink Levels
Solution Center
HP Scan (All-in-One)
Front panel scan button (All-in-One)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan