Status
Niet open voor verdere reacties.
L

leobak

Gast
Hoi allemaal,

Ik heb van iemand voor een prikkie een PDA (HP IPaq type HX2190b) overgenomen, echter de installatie cd had hij niet meer.
Ik heb wat drivers op de site van hp gevonden, maar het liefst installeer iki het ding opnieuw.
Ik heb alleen de cd dus niet. Kan ik trouwens zo maar een nieuwere versie er op gooien? Ik denk dat iedere mobile device zijn eigen windows mobile heeft of is dat niet zo? Verder wil ik tzt een externe bleutooth gps ontvanger aanschaffen zodat ik ook kan navigeren. Waar moet ik dan op letten bij het installeren? Verder zoek ik wat handige tools en spelletjes voor op de pda.
Ik hoop dat iemand me kan helpen! Alvast bedankt!
 
er zijn nieuwsgroepen die massa's soft bevatten voor pda. zowel garmin navigatie als games en andere tools. even zoeken dus. maar dat is op eigen verantwoordelijkheid. helaas kunnen wij je op deze site hier niet aan helpen. wij spelen het spel volgens het boekje namelijk :) vóórdat je iets afhaalt check je best de compatibiliteit met je toestel, over het algemeen kan je toestel wel overweg met verschillende besturingen
 
U kan uw ipaq opnieuw installeren, de soft zit ingebakken in uw ipaq.
Ga via settings, dan systeem,in nieuw vak kiest u factory Recovery.
Nu enkel nog rebooten en klaar is ipaq.
Opletten geblazen om software zomaar te vervangen door nieuwe, de processor kan te traag zijn voor nieuwere versies, zeker nakijken.
Externe gps is traag, een ipaq gebruiken voor spelletjes, ook traag.
Had ik deze niet nodig voor't werk ...???
Handig voor mobiele gegevens, internet via G3 valt nog mee.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan