HP Laptop probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

pruijten

Steunend lid
Vip Lid
Best

Ik heb een HP Pavilion dv7 4143ed dit om te weten waar ik mee bezig ben.
Toen ik deze kreeg zat er door HP windows7 geïnstalleerd
En nu heb ik in aug. 2013 er windows8 op gezet.
Toen 3 maal samen met Microsoft helpdesk naar 8.1 maar steeds na de eerste update slaat de laptop vast
Heb toen maar naar HP gebeld en daar werd het probleem erkend omdat mijn laptop uit de garantie was moest ik 80€ betalen maar als WAO er is dat voor mij een hoop geld en kon ik het niet doen.
Is er bij u al wat van die oplossing bekent. En zou ik hier zelf wat aan kunnen verbeteren wan ik ben bang ik weer zo een update voor krijg het per ongeluk laat doen en alles weer kwijt ben als die vast loopt


Met vriendelijke groet,
Piet Ruijten
 
Zijn alle drivers up-to-date met Windows 8
Windows 8.1 stelt hogere eisen aan hardware en drivers, mogelijk als je verouderde ( Windows 7 ) drivers gebruikt, kan de boel vastlopen.

Na een bezoek aan de HP site moet in concluderen dat hiervoor geen Windows 8 drivers bestaan. Meestal werken Windows 7 drivers ook goed, maar na de update naar Windows 8.1 krijgt u dus blijkbaar een probleem.

Hier zijn de drivers te vinden op de HP site. Software- en driverdownloads HP Pavilion dv7-4143ed Entertainment Notebook | HP®-ondersteuning
 
OK, maar waarom helpen ze je dan niet verder om Windows 8.1 geinstalleerd te krijgen ?

80 Euro aan HP betalen zou ik niet doen als HP geen drivers beschikbaar heeft op de site.
 
Zoals ik eerder gezegd heb, verkeerde drivers. Er zijn alleen W7 drivers beschikbaar voor deze laptop. Dit gaat meestal goed met een W8 of W8.1 besturing, maar soms niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan