Status
Niet open voor verdere reacties.

Antwanneke

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik heb me bovenstaande all-in-one printer aangeschaft ( eigenlijk een verjaardagscadeautje ;)) en wilde hem in draadloos netwerk zetten. Echter, in de handleiding, de quick-installgids van hp en op het toestel staat wel vermeld dat het over een uspoort beschikt, maar op de plaats waar hij hoort te zitten vind ik een andere connector. het lijkt qua buitenafmetingen op een ethernet-aansluiting, maar er zit nog een centrale pin in die rechthoekig is.

Bij de printer is geen kabel meegeleverd, dus moet ik die aanschaffen. Het is onnozel, ik weet het, maar ik weet niet welke aansluiting ik moet hebben aan die kant. de andere kant doe ik gewoon usb.

Wie redt me uit de brand?[OPLOSSING]
Hoi Antwanneke,
Dit is een USB 2.0 HS-poort, maar als je naar de pc winkel stapt en je vraagt om een printerkabel weten die wel wat voor een het moet zijn. Enkel vermelden dat het voor een hp toestel is en hoeveel km (lachen) kabel je wilt.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
usb kabel

usb kabel

Hoi Antwanneke,
Dit is een USB 2.0 HS-poort, maar als je naar de pc winkel stapt en je vraagt om een printerkabel weten die wel wat voor een het moet zijn. Enkel vermelden dat het voor een hp toestel is en hoeveel km (lachen) kabel je wilt.
 
Hoi Antwanneke,
Dit is een USB 2.0 HS-poort, maar als je naar de pc winkel stapt en je vraagt om een printerkabel weten die wel wat voor een het moet zijn. Enkel vermelden dat het voor een hp toestel is en hoeveel km (lachen) kabel je wilt.

het is maar om achter de hoek van de living te printen. Ik denk een half kilometertje dat ik er wel mee kom:taunt:

Maar bedankt. jammer wel want ik had op een gewone usb2.0 gerekend. dan had ik met flashstick kunnen werken voor connectie ;!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan