Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Sinds de upgrade naar W10 gaat mijn HP printer veel in offline modus, ook al heb ik een draadloze netwerkverbinding met de printer.
Bij het opstarten van de pc en als ik iets wil printer lukt het printen zonder probleem.
Wil ik enige tijd later nog iets afdrukken, blijft het document of meerdere documenten in de wachtrij staan en wordt er niet meer afgedrukt.
printer blijkt offline dan te zijn.
dan moet ik mijn diagnose dokter van mijn printer opstarten, laten checken, wordt alles gereset, waarna ik nadien terug kan printen alsof er geen probleem was.
Heeft iemand daar ook last van ?
mvgr Kurt
 
rechts klik eens op start en kies hier dan het configuratiescherm ...
in het configuratiescherm klik je verder op "apparaten en printers "
je HP printer zou hier ook vermeld moeten staan met een groen vinkje ..
is dat vinkje niet te zien dan klik je met rechts op deze vermelding van de HP printer en je dteld deze als de standaard printer in .
je krijgt waarschijnlijk een melding van uit Windows ..klik op ok dat je hiermee akkoord ga ..de melding ziet er uit zoals hieronder afgebeeld !
Ashampoo_Snap_2016.08.14_09h13m04s_001_.png
 
ook dien je het volgende na te zien ...
rechtsklik op het icon van je HP printer in "apparaten en printers " kies vervolgens " eigenschappen van printer " open de tap " poorten " en hier dien je dan eens een andere poort te selecteren ... zelf heb ik hier mijne HP printer bedraad aangesloten en gebruik ik de USB002 Virtuele Printerpoort voor USB
 
Ik heb het nagezien en is aangesloten op de USB001 virtuele printerpoort, printspooler stond op automatisch ,voorlopig laat ik hem bedraad aangesloten .
Bedankt voor u reactie !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan