Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een HP printer met o.a. de functie "HP Smart Web Printing"
Nu las ik laatst dat het gebruik van deze functie verloren zal gaan nadat IE 9 is geinstalleerd. Zijn er leden die hier meer over weten of het probleem hebben ondervonden en een eventuele oplossing hebben gevonden. Ik gebruik HP Smart Web Printing redelijk vaak en je zal begrijpen dat ik IE 9 niet eerder zal installeren dan of het evt. klopt en/of op te lossen is.
 
Het klopt dat HP Smart Web Printing niet onder IE9 wil werken.
Het enige advies wat ik je kan geven is: Niet updaten naar IE9 en wachten tot HP met een update komt voor IE9.

Waarschijnlijk kan je deze melding krijgen

original?v=mpbl-1&px=-1.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het klopt dat HP Smart Web Printing niet onder IE9 wil werken.
Het enige advies wat ik je kan geven is: Niet updaten naar IE9 en wachten tot HP met een update komt voor IE9.

Waarschijnlijk kan je deze melding krijgen

original?v=mpbl-1&px=-1.png

Bedankt voor de bevestiging. Laten we dan maar hopen dat HP snel met een update zal komen. Ik zal het in ieder geval monitoren maar mocht je de oplossing of update gehad hebben laten we dan we elkaar en (anderen) op deze plek op de hoogte houden.
 
Bedankt voor de bevestiging. Laten we dan maar hopen dat HP snel met een update zal komen. Ik zal het in ieder geval monitoren maar mocht je de oplossing of update gehad hebben laten we dan we elkaar en (anderen) op deze plek op de hoogte houden.

Natuurlijk doen we dat en hopen dat andere leden dit ook doen. Daar hebben we dit forum ook voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan