hulp gevraag naar software

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

antonb12

Gast
wie kan mijn helpen aan recovery cd,s voor mijn windows 8.1 editie
ik heb een hp mijn ps staart niet meer op en ik heb geen recovery cd,s wie kan mijn daar aan helpen
moet wel 64 bit zijn heel graag nog bedank
antonb12
 
bedoel je hier dat je over de HP recovery cd's wenst te beschikken ..indien zo diende je deze zelf aan te maken toen je deze ingebruik nam ..
nu lees ik dat de pc niet meer opstart ....je kan desgewenst de F8 toets indrukken bij het opstarten en een opstartherstel uitvoeren ...
de HP recovery cd's kunnen we u niet aanbieden en ik denk vrij wel zeker dat een andere HP gebruiker dit ook niet kan doen voor u ...namelijk zet je met deze cd's een fabrieksinstelling terug ...alsook zijn deze cd's pc gebonden .
*bezit je niet over een Windows 8.1 dvd of een herstel cd dan kun je deze ook via pctuts downloaden ..bezie deze link om je zelf een Windows 8.1 dvd /usb stick aan te maken
*wil je uitsluitend de herstel cd om een opstartherstel te kunnen starten ....bezie dan deze link
 
ik begrijp je laatste bericht dus niet ...er werd toch verwezen naar de Windows 8.1 x64 bit installatie dvd of de herstel cd
of bedoel je hoe kan ik over de HP recovery cd's beschikken ?
 
vermeld eens over welke HP pc dit gaat + vermeld ook eens het ID van deze HP

**dit is de site waar jij dus terecht kan om de HP Recovery cd's te bestellen ...https://www.best2serve.com/page/rcd...tm_campaign=RCD&utm_content=docname_c02682650

****op de site van HP zelf zegt men dat je ook de recovery kunt opstarten als Windows zelf niet meer wilt starten ...
dit doe je door bij het opstarten herhaaldelijk op de F11 toets te klikken ...
 
Ik zou niet ondmiddellijk die revocery disks bestellen als je schijf niet defect is. Wil je een factory restore (terug naar fabrieksinstellingen), druk dan op F11 vlak na de start van de laptop (voor het Windows logo verschijnt). Van daaruit kan je je Windows terug op de been krijgen. F2 tijdens het opstarten geeft je de mogelijkheid om een hardware test uit te voeren op een aantal basiscomponenten zoals de harde schijf. Dan kan je ook eens kijken of die niet defect is.
 
ja dat heb ik gedaan maar hij ondbreek sofwaren bestan
anders had ik het wel gedaan
daar om zoek ik iemand die voor mijn een recovery cd.s heb van windows 8.1 editie 64 bit
mijn dank antonb12

Wanneer de PC nietmeer start en de recovery van HP niet lukt omwille van ontbrekende bestanden, dan ga je met recovery CD's alleen niet geholpen zijn. Dan is er meer aan de hand. Zoals een defecte harde schijf bijvoorbeeld! Eerst testen of de schijf en andere componenten nog ok zijn. Dus HP diagnostics starten (F2) en al de testen uitvoeren.
 
kan ik niet ik heb geen recovery cd's er van ,wat die recovery partitie betreft die is een bestand kwijt maar ik had een dvd gemaak maar die ben ik nu kwijt .
hoe kom ik dan er aan ?
gr antonb12
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan