Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
hier op tuts denk ik wel dat er hier betrouwbare en eerlijke medewerkers zijn dat je dat aan hun zou kunnen vragen?
bv je hebt een probleem die je zelf niet opgelost krijgt ook niet door oplossingen die andere geven.dan zou je je toelating kunnen geven aan een persoon die via zijn pc op de uwe kan je geeft een code door via zijn email eens als hij die heeft ingetikt dan zit hij op u pc en kan hij rechtstreeks je probleem oplossen.
 
zie hier hoe jezelf virtualbox installeerd..en er achteraf een besturingssysteem in stalleerdt onder virtualbox ...in dit geval de windows8

een verklaring voor diegene , die zich hier afvragen waarom ik dit pdf-je poste ...
er werd me via pb gevraagd om mee te doen aan "hulp op afstand " met betrekking om virtualbox te installeren .



wat betreft het aanbieden van hulp op afstand kan ik alleen voor mezelf zeggen dat ik hier sterk aan twijfelt ...
waarom dit , hoor ik je vragen !
ook al heb je de sterkste vertrouwen in 1 iemand dan nog zijn er dingen die je liever voor je eigen houw...
door dat jij dan een andere de toestemming geeft om hulp te bieden op je pc alsook de mogelijkheid om deze zelfs over te nemen ...
kunnen gegevens ingezien worden die best bewaard gebleven waren !

 
hier op tuts denk ik wel dat er hier betrouwbare en eerlijke medewerkers zijn dat je dat aan hun zou kunnen vragen?
bv je hebt een probleem die je zelf niet opgelost krijgt ook niet door oplossingen die andere geven.dan zou je je toelating kunnen geven aan een persoon die via zijn pc op de uwe kan je geeft een code door via zijn email eens als hij die heeft ingetikt dan zit hij op u pc en kan hij rechtstreeks je probleem oplossen.

bv: TeamViewer - Free Remote Control, Remote Access & Online Meetings

nu nog een kameraad/medewerker vinden.
 
Dat is mogelijk maar niet iedereen heeft er tijd voor, en als er dan iets mis gaat.
 
Als het zoals nu gedaan word op het forum heeft iemand anders er ook nog iets aan.
 
De bedoeling hier is om mensen te helpen met vragen bij problemen etc. Niet om het volledige te verichten werk op zich te nemen. Zoals Tuts reeds meedeelt heeft niet iedereen hier zomaar tijd voor en is de verkregen informatie hier zoals aangeboden, zonder garanties.
Ik heb vrij veel ervaring met Virtual Machine maar men tijd is bijna letterlijk geld waard :) Tenzij voor iemand te helpen ben ik bereid dat gratis te doen. Maar niet om het werk volledig uit handen te nemen. Zo leer je zelf tenslotte ook niets bij. En iets bijleren doe je in eerste instantie door je eerst voldoende te informaren door informatie te vergaren (bijvoorbeeld op het internet, ebook, gewone boeken,...) en dan tot de actie over te gaan indien je niet zeker bent.
 
profisioneel kan ik dit ook niet aan, als medewerker/lid wil ik wel een shot wagen een PRO wenst geld, ik niet, doe dit voor mijn plezier (inclussief mijn Pro-aktiviteit bij BGC) . Helpen waar het kan?
 
ja daarin moet ik jullie allemaal gelijk geven.inderdaad is het zo dat deze forum er is om elkaar te helpen en dat de oplossingen die worden gegeven iedereen zou kunnen gebruiken.als het om dezelfde probleem gaat uiteraard.
maar veronderstel er heeft iemand een probleem en die vraagt hulp.dus worden er oplossingen gegeven.maar hij begrijpt dat niet dus kan hij die oplossingen niet gebruiken.dus zal hij naar de winkel moeten dat kost een bom geld.en heeft geen geld daarvoor. dus kan men die persoon toch helpen met hulp of afstand of laat men deze dan zitten met zijn problemen? inderdaad is hulp op eigen risico maar je kan alle bewegingen volgen die een ander doet.bij een verkeerde handeling kan de administrator deze handeling onmiddelijk stop zetten.
 
iedereen doet zijn best! Ook al ben ik geen telenetter, telenet als tv betere dan BGC, houw ik!
 
ja daarin moet ik jullie allemaal gelijk geven.inderdaad is het zo dat deze forum er is om elkaar te helpen en dat de oplossingen die worden gegeven iedereen zou kunnen gebruiken.als het om dezelfde probleem gaat uiteraard.
maar veronderstel er heeft iemand een probleem en die vraagt hulp.dus worden er oplossingen gegeven.maar hij begrijpt dat niet dus kan hij die oplossingen niet gebruiken.dus zal hij naar de winkel moeten dat kost een bom geld.en heeft geen geld daarvoor. dus kan men die persoon toch helpen met hulp of afstand of laat men deze dan zitten met zijn problemen? inderdaad is hulp op eigen risico maar je kan alle bewegingen volgen die een ander doet.bij een verkeerde handeling kan de administrator deze handeling onmiddelijk stop zetten.

Kort gezegd; That's life... Als ik morgen in pan val met men auto moet ik ook de werkuren en materialen betalen aan men garage. Zo simpel is dat. En daarvoor, om die levensstandaard te behouden, ga ik elke dag werken. Ik verwacht ook niet dat iemand gratis men auto komt herstellen. Time is money! En betreffende het computer gebeuren hier, leren doe je door te doen. En doe je niets, kan je niets fout doen, en leer je ook niets bij. Iedereen hier heeft met vallen en opstaan dingen moeten leren. Ik leer op men werk als netwerkbeheerder nog elke dag nieuwe dingen bij, omdat dit moet. Elke dag/week zie ik nieuwe dingen. Hoe ga ik tewerk?
1) Zoek informatie op over het onderwerp
2) Bundel de nuttige informatie en "leer" die -> kennis, inzicht.
3) Pas die informatie toe in een testomgeving.
4) Neem voldoende backups in een productieve/werk omgeving zodat je altijd terug kan.
5) Test je implementatie, experimenteer, leer!

...
Wil je vooruit in het leven moet je zelf iets doen. Ben je bang om iets fout te doen, laat het dan over aan een ander maar bessef dat dit in veel gevallen niet gratis zal gebeuren. En als het dan toch gratis of goedkoop is, is het dikwijls zonder garanties. Maw, wat je zelf doet doe je beter.
 
ja daarin moet ik jullie allemaal gelijk geven.inderdaad is het zo dat deze forum er is om elkaar te helpen en dat de oplossingen die worden gegeven iedereen zou kunnen gebruiken.als het om dezelfde probleem gaat uiteraard.
maar veronderstel er heeft iemand een probleem en die vraagt hulp.dus worden er oplossingen gegeven.maar hij begrijpt dat niet dus kan hij die oplossingen niet gebruiken.dus zal hij naar de winkel moeten dat kost een bom geld.en heeft geen geld daarvoor. dus kan men die persoon toch helpen met hulp of afstand of laat men deze dan zitten met zijn problemen? inderdaad is hulp op eigen risico maar je kan alle bewegingen volgen die een ander doet.bij een verkeerde handeling kan de administrator deze handeling onmiddelijk stop zetten.

Als ik problemen heb die ik niet zelf kan oplossen en mensen in mijn vriendenkring kennen ook de oplossing niet, dan kan ik nog altijd iemand vragen om bij mij via de gekregen info/voorstellen het karwei te klaren.
Daar zijn vrienden voor. Hier willen wij mensen bijstaan en helpen. Maar helaas is dit geen band zoals vrienden onder elkaar. Dus probeer in Uw vriendenkring iemand te vinden die via de voorstellen van hier het voor U thuis kan fiksen.
 
ik spreek in feite niet over mijn eigen. mik ik ken 3 mensen in de familie die computerkennis hebben werken in die branche eene gaat de bedrijven rond om problemen op te lossen en doet dat ook prive dus voor mij geen probleem en ook niet wat geld betreft
ik veronderstel toch dat er mensen zijn die het niet breed hebben vandaar die oplossing eventueel?ik zit ook op deze forum omdat ik die familie niet al te gauw wil lastig vallen begrijp je?.en probeer dit eerst zelf op te lossen door te googlen en daarna hulp in te roepen als ik er niet uit kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan