Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen,
ik heb sinds kort een nieuwe laptop aangeschaft met windows vista home premium voorgeinstalleerd.
Nu krijg ik bij het opstarten steeds hulpschermpjes met mededeling dat een of ander programma niet werkt en dat er naar een oplossing wordt gezocht en dat ik bericht krijg als er een oplossing wordt gevonden. Dat bericht komt echter nooit en ik zou niet weten van wie dat dan moet komen. Ik krijg meldingen als:
Uw device detector werkt niet meer
Uw taakplan engine werkt niet meer
Uw explorer werkt niet meer
en ga zo maar door.
Nu ben ik totaal niet onderlegt met pc systemen en ik weet echt niet wat ik er mee aan moet. Ik update steeds mijn windows vista in de hoop dat het verholpen is, maar nee hoor. Die hulpschermpjes blijven me elke keer lastig vallen dat dan dit of dat programma niet werkt en "men" wie dat ook moge zijn naar een oplossing zoekt en ik bericht krijg als die is gevonden.
Wie zou mij hier mee willen helpen

met vriendelijke groet van een beginner

Aloys van Kempen.;!;!;!
 
hulpschermpjes reactie

hulpschermpjes reactie

Hallo Ivan
ik scan me dagelijks suf op spyware, spam en heb Norman als virusscanner en die scant elke dag mijn pc. Al mijn hulpprogrammas die ik laat scannen geven aan dat mijn systeem optimaal werkt en geen problemen vertoont en prima in orde is. Maar dan nog zeggen die hulpschermpjes dat er onderdelen niet goed werken.
Ik heb nu je mailwarescan geinstalleerd en ga die maar eens gebruiken. Bedankt voor de tip
(y)
 
Zou het kunnen dat je geen permanente internetverbinding hebt?
Indien bepaalde services en toepassingen geen internet hebben krijg je zo'n meldingen.
Als je er geen last van ondervind en alles lijkt goed te werken dan kan je deze ook volledig uitschakelen.
Klik start en ga naar configuratiescherm.
Klik afhankelijk hoe u conf.schm ziet enkel of dubbel op probleemrapporten en oplossingen(nr1 op de foto),er opent een volgend venster en daar klik je op geavanceerde instellingen.
(nr2 op de foto)

4647-fouten1.jpg


Er opent weer een venster en daar vink je het bolletje aan bij uitschakelen(nr3 op de 2e foto)

4648-fouten2.jpg


klik onderaan nog op Ok en sluit alles wat nog openstaat,normaal ben je nu van die vervelende hulpschermpjes vanaf.
 
Device detector werkt niet meer

Device Detector zou iets kunnen zijn van ACDSee (DevDetect.exe).
Als je inderdaad ACDSee geinstalleerd hebt, herinstalleren ??

uitleg stond zo op het net,zou iets zijn van fotobewerkingsprogramma
 
Ok mRudy,
bedankt voor je tip. ACDSee is inderdaad een fotoprogramma dat ik er op heb gezet. Ik ga het uitproberen door middels van jouw tip. Nogmaals bedankt

Groetjes
Aloys
 
hulpschermpjes

(yHoi Rudy,
Ik heb gescand op allerlei manieren, windows geupdate en heb inm iddels de leverancier van de laptop gemaild (die installeerde de laptop voor levering), Microsoft op de hoogte gesteld van de problemen. Kortom dus samen met jullie alles uit de kast gehaald om de problemen op te lossen. Ik ben er nog vollop mee bezig en hou jiullie op de hoogte als de zaak definitief is opgelost. Ik heb soms nog last van die scherpjes maar een stuk minder dus ik denk dat de oplossing in zicht is.

bedankt voor jullie ondersteuning die was geweldig.

Aloys van Kempen
Terheijden (NL)(y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan