I tunes afspelen op systeem dat kan aangesloten worden op alle 6 geluidsboxen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hello,

ik heb een vraagje.een kennis van me wil de itunes songs afspelen op systeem dat kan aangesloten worden op alle 6 geluidsboxen die ze al hangen heeft.Weet er iemand een tip wat ze moet gebruiken
 
ik weet niet hoe je tewerk ga maar ik speel muziek af via mijn systeem door de windows media player te gebruiken ..
die dan weer een toevoeging heeft gekregen door dat ik de DFX audio enchanzer voor de wmp gebruikt ..
zodoende heb ik een uitstekkende geluids weergaven over al de aangesloten luidsprekers die in serie geschakelt zijn op de hercules 2.1 systeem ( heb er wel getelt 7 luidsprekers aanhangen )
daarom dat in mijn handtekening 7.1 sta vermeld ( feitelijk is dit maar een 2.1 systeem )
note : DFX audio enchanzers zijn ook beschikbaar voor andere afspeelapparaten DFX Audio Enhancer - Free Download

jij bedoelt waarschijnlijk iTunes afspelen op hifi-muziekinstallatie!?
Dit kan best vermits je een audio kabel gebruikt die voorzien is van een uitgang die je op je sound out aansluit (dus niet op de microfoon ingang )en aan de andere uiteinde 2 tulpstekkers heeft (dit is meestal 1 witte en 1 rode )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan