Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag, kan iemand me vertellen waar ik de icoontjes in Windows XP kan vinden aub?
Groetjes,
Marnix
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste dank ghost, maar ik vind dit niet. ik vermoed dat dit staat onder de windowsdirectory nietwaar en daar vind ik system32/shellext
 
Dag Ivan,
gewoon weten waar ze staan omdat ik er zelf enige wil maken en toevoegen...
mijn dank,
Marnix
 
%systemroot%\system32\shell32.dll kan je zo maar niet open.Je kan het ook zo benaderen

Ga als volgt te werk om een snelkoppeling naar een map te maken en het uiterlijk van het snelkoppelingspictogram te wijzigen:
  1. Open Deze computer en ga naar de gewenste map.
  2. Klik met de rechtermuisknop op de map en klik op Snelkoppeling maken. Als wordt gevraagd of u de snelkoppeling op het bureaublad wilt plaatsen, klikt u op Ja.
  3. Klik met de rechtermuisknop op de gemaakte snelkoppeling, klik op Eigenschappen en klik op Pictogram wijzigen.
  4. Klik op de afbeelding van het gewenste pictogram voor de snelkoppeling, klik op OK en klik nogmaals op OK.

Geen pictogrammen beschikbaar

Als u op Pictogram wijzigen klikt en er zijn geen pictogrammen beschikbaar, gebruikt u de knop Bladeren om naar Shell32.dll te zoeken:
  1. Klik met de rechtermuisknop op de gemaakte snelkoppeling, klik op Eigenschappen en klik op Pictogram wijzigen.
  2. Klik op Bladeren, typ %systemroot%\system32\shell32.dll in het vak Bestandsnaam, klik op Openen, klik op het pictogram dat u wilt gebruiken, klik op OK en klik nogmaals op OK.
 
Dank je van harte Ivan, voor je daadwerkelijke hulp. Het deksel mag erop.
Een heel tevreden mens,
groetjes uit het 42 graden warme Arganda del Rey
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan