Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Sinds kort heeft mijn vrouw op haar Adroid Phone iCoyote app staan.
Wat meer is dan een radarverklikker, het is ook een goede GPS, maar die verbruikt ook DATA. Je moet rekenen, dat hij voor het opstarten alleen al zo een 15OKB rekenen en daarna moet je rekenen op een 200 à300 KB/u dat je hem gebruikt. Ben je binnen belgië is dat meestal niet zo een groot probleem. Als je naar het buitenland gaat op reis moet je al snel rekenen op een 6MB/dag dat je iCoyote gaat gaan verbruiken.
Momenteel heb je bij een Mobistar Dolfijn en Panter abbo gratis een iCoyote abbo erbij. Mijn vrouw is een dikke maand geleden een nieuwe tel gaan halen bij Mobistar met een nieuw abbo en heeft nu gratis zo een iCoyote abbo. Dat is wel een leuk extraatje natuurlijk. Wat zo een iCoyote anders kost heb ik niet zo snel gevonden, dat staat niet in de app download vermeld wat het gaat kosten. Ik heb het op mijn Smartphone speciaal om dit te weten eens geinstalleerd, maar ik kreeg geen bedrag te zien. De app is er ondertussen ook alweer af.
De flitspalen, een auto aan de kant en zo worden netjes meegedeeld, als je een auto die aan de kant staat voorbij bent krijg je de vraag of hij daar nog staat. Op die manier blijft hij wel up to date natuurlijk omdat hij actief meewerkt.
leuke duidelijke iconen worden gebruikt. Nader je een flitspaal word dit ver genoeg op voorhand aangegeven, zowel vocaal als op het scherm.
iCoyote radar verklikker en GPS (europa) kan je hier vindenhttps://play.google.com/store/apps/details?id=com.coyotesystems.android&hl=nl
 
ik gebruik als backup "Sygic" als gps app op mijn smartphone ( Motorola Moto G 2gen ) , met waarschuwingen en al...
al gebruik ik nog altijd het liefste mijn echte gps Garmin Nuvi 2595 , daar kan ik via het programma "Mapsource" of "Basecamp" zelf routes aanmaken en die dan narijden opde Garmin , is waarschijnlijk nog een overblijfsel van mijn tijd als "motard" ;)
 
ik gebruik als backup "Sygic" als gps app op mijn smartphone ( Motorola Moto G 2gen ) , met waarschuwingen en al...
al gebruik ik nog altijd het liefste mijn echte gps Garmin Nuvi 2595 , daar kan ik via het programma "Mapsource" of "Basecamp" zelf routes aanmaken en die dan narijden opde Garmin , is waarschijnlijk nog een overblijfsel van mijn tijd als "motard" ;)

Motorola Moto G, goede keuze trouwens.(y), wat de GPS apps betreft heeft iedereen zowat zijn eigen mening. Er zijn heel veel mensen die nooit de GPS van hun smartphone gebruiken ook. Diegenen die wel hun Smartphone gebruiken als GPS kan je ook in kampen verdelen. Je hebt dan een kamp die dit enkel maar gebruiken als backup GPS en dan mensen die eigenlijk geen echte GPS meer hebben en die hun Smartphone altijd gebruiken als GPS toestel. Bij die mensen heb je dan ook een diversiteit aan het soort gebruikers. Door die diversiteit heb je dan ook een diversiteit aan soorten GPS apps. Allen wijzen je de weg, maar de 1 doet het off line, de andere heeft veel toeters en bellen, de ander is dan weer in 2D, ieder heeft zo zijn geliefkoosde. Ik hou eigenlijk van Maps en van Here. Beiden kunnen online en offline gebruikt worden. Mij betrap ik erop dat ik dan nog Maps de voorkeur bied. Maar of dit nu DE beste is laat ik mooi in het midden. Want ik gebruik dit eigenlijk te weinig om te kunnen zeggen, JA dit is hem. Ik was gisteren ook wel onder de indruk van de iCoyote. Die heeft dan ook nog eens de file aan, flitspalen en zo meer. Wat ik dan weer niet gezien heb, maar dat zal denk ik een instelling zijn, is hoeveel de toegestane snelheid is. Je ziet wel hoe snel je zelf rijdt, maar ik zag niet wat de toegestane snelheid was. maar dat kan gerust een instelling zijn, ik heb vooral naar het scherm gekeken en niet in de instellingen zitten snuisteren.
 
heb je gelijk in ... ik hou het nog ouderwets dan :)

Wij hebben ook nog een Tomtom hoor in de auto, maar de iCoyote is leuk. Voor op reis naar italië of Hogarije te gaan zal het toch de Tomtom zijn denk ik, want data verbruiken in het buitenland is voorlopig nog te duur. Zit niet in ons abbo inbegrepen.
 
flitsmeister of flitsnav is ook zeer goed

Werkt flitsmeister ook in België? Ik dacht dat dit een Nederlandse App was en dus niet werkte in ons kikkerlandje. Flitsnav nog nooit van gehoord moet ik eerlijk bekennen.
 
voor mijn Garmin gebruik ik volgende website voor de flitspalen èn de "gevaren zones" in Frankrijk : http://www.scdb.info/nl/ , hier kan je de flitsers downloaden voor heel veel toestellen en dit voor maar 9,95 € per jaar !
 
Hoi,

Dank Ton Ton voor deze informatie, maar jammer genoeg staat mijn budgettoestel er niet op namelijk de Medion.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan