Status
Niet open voor verdere reacties.
L

lucske

Gast
op de computer van mijn oudste zoon staat nog windows XP Professional. Met de automatische updates werd IE 8 geinstalleerd. Nu vind ik dat deze zeer traag opend verbinding maken blijft zeker een 2 tal minuten draaien eer google open is.Met mozilla firefox heeft hij dit niet deze is onmiddellijk open.Heb eens ie8 er weer afgegooid maar toen had ik het op de 7 ook. De pc is nochtans zwaar genoeg. Het betreft een AMD Athlon 64x2 Dual core. 4400+ met 2 gigabite DDR2 800 mhz.is enkel op windows xp dat ik dit voorheb. op mijn vista 64 Bit en jongste zoon zijn vista 64 Bit heb ik dit niet.Weet iemand hoe ik dit euvel kan verhelpen? Als er niets aan te doen valt ga ik die handel formatteren denk ik ;)
 
op de computer van mijn oudste zoon staat nog windows XP Professional. Met de automatische updates werd IE 8 geinstalleerd. Nu vind ik dat deze zeer traag opend verbinding maken blijft zeker een 2 tal minuten draaien eer google open is.Met mozilla firefox heeft hij dit niet deze is onmiddellijk open.Heb eens ie8 er weer afgegooid maar toen had ik het op de 7 ook. De pc is nochtans zwaar genoeg. Het betreft een AMD Athlon 64x2 Dual core. 4400+ met 2 gigabite DDR2 800 mhz.is enkel op windows xp dat ik dit voorheb. op mijn vista 64 Bit en jongste zoon zijn vista 64 Bit heb ik dit niet.Weet iemand hoe ik dit euvel kan verhelpen? Als er niets aan te doen valt ga ik die handel formatteren denk ik ;)

Denk dat je een logje moet plaatsen!!! Werk voor Rosty HJT analyst.
 
Ik heb vandaag op een xp eens IE8 geinstalleerd.
Ik kon geen updates meer krijgen.
De updatepagina kwam nog niet open na uitzetten van de popup blocker
Ik moest hier de beveiliging verlagen, van normaal hoog naar normaal
Nu openen de pagina's voor updates te zoeken.
 
nee pluis er staat Panda Global protection 2009 op dan heb je die niet nodig. IE wordt door deze niet tegengehouden ga eens kijken of oplossing van nijltje uitkomst is. heb al gecheckt met hijackthis en niets abnormaal gevonden;)
 
ga dit sraks effe uitproberen bedankt pluis ;)eerst ga ik beetje wok eten :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan